مدافعان حرم (پروانه های شهر دمشق)

در این وبلاگ شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) معرفی می شوند.

مدافعان حرم (پروانه های شهر دمشق)

در این وبلاگ شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) معرفی می شوند.

در این وبلاگ سعی می شود با معرفی شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) و حضرت رقیه (س)، گوشه ای از رشادت های این غیور مردان به تصویر کشیده شود.

آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

فرازی از وصیت_نامه سردار شــ‌هید«رضا بخشی»

شنبه, ۲۹ خرداد ۱۳۹۵، ۱۱:۰۴ ق.ظ

بسم  رب الشــ‌هید

این تعهدی شخصی و درونی نسبت به خودم است

رفقای من همه رفتن که بچه های گلی بودن با هم بودیم

شبها،روزها،خوبی ها،خوشی ها و بدی ها مرگ و زندگی همه باهم بودیم.

خیلی از چیز هایی که الان من تحمل می کنم به خاطر همین بچه هاست ،بحث بی خوابی ،گرسنگی،سرما ،گرما، بی احترامی ها،جسارتها و هر چیزی،هرچیزی که می خواهد باشد.

حداقلش می گویم که خون بچه هایی که در این مسیر آمدن ،اطمینان دارم که مسیر ،مسیر مقدس و پاکی است حیف و پایمال نشود به خاطر اشتباه و جاه طلبی بعضی ها حاضرم مایع بزارم هر چقدر که در توانم باشد.

می خواهم اگر که خدا لیاقت به من داد و منم رفتم پیش بچه ها کسانی که بعد از من میان و مسئولیت قبول می کنن لله هن  وجدانی کار کنن

همیشه وجدانشون رو بزارن جلو بعد کار کنن

راضی نشن به اینکه فقط (هدفی)که بچه ها داشتن 

خون هایی که ریخته شده دست و پاهایی که اینجا قطع شد بچه ها جانباز شدن مجروح شدن (قابل) فراموش نیست

دسکتاپ لپ تاپ من الان تمام شهدارو عکساشون رو گذاشتم گاهی اوقات که میبینم خجالت می کشم.

حقیقتا کم کاری می کنیم یا مثلا هدفی که تعیین شده دنبالش نمیریم پشت کار نداریم

دوست دارم کسانی که بعد از من میان با انگیزه دو چندان خیلی قوی تر از ما ،ما که چیزی نیستیم کسانی باشن که الگو باشن برای نفرات بعدی.

کاری بکنن که فردا روز بچه هایی که این همه زحمت کشیدن از گرانبها ترین چیز که زندگی شون بوده ،از این بیشتر چیزی ندارن تو زندگی،تو این دنیا هیچ چیز بالاتر نیست براش اون و گذاشته دادن،هر جور که شده از این تشکیلات از این راهی که باز شده حتما  دفاع کنند.

و چیز دیگه ای که می خوام بگم:

دوست دارم بچه هایی که من باهاشون کار کردم حقیقتا من و حلال کنن خیلی میترسم از اینکه یک کسی از من ناراضی باشه خیلی میترسم.

از هیچ چیز دیگه ای ترسی ندارم ولی از اینکه یک کسی به خاطر اشتباه من دچار مشکل شده باشه خیلی میترسم

اگه من نبودم بین بچه ها ازشون عاجزانه همین الان می خوام که من و حلال کنن.

و دیگر اینکه:

اگه من نبودم دوست دارم که به خانوادم بگن که،مخصوصا به مادرم،که زیاد برای من گریه نکنه بی تابی نکنه

تنها کسی که خیلی دوسش دارم تو این دنیا مادرم ،واقعا هیچ کسی به اندازه مادرم برام عزیز نیست خیلی دوسش دارم.

ڪاناڸ رسمے سردار شـ‌هید«فاتح دلــ‌هــا»قائم مقام فرمانده لشڪرفاطمیوڹ

telegram.me/joinchat/DJP5pj3sxeJqr18_mBeo9Q

  • خادم اهل بیت (ع)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">