مدافعان حرم (پروانه های شهر دمشق)

در این وبلاگ شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) معرفی می شوند.

مدافعان حرم (پروانه های شهر دمشق)

در این وبلاگ شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) معرفی می شوند.

در این وبلاگ سعی می شود با معرفی شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) و حضرت رقیه (س)، گوشه ای از رشادت های این غیور مردان به تصویر کشیده شود.

آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

هر چه استخاره کردم بمانم نشد

شنبه, ۲۴ مهر ۱۳۹۵، ۰۳:۲۲ ب.ظ


صبح عاشورای ۸۸وقتی برای نماز صبح بیدار شدم دیدم آقا مصطفی با تسبیح در دستش استخاره می کند بعد از کلی استخاره موبایل را برداشت وشماره گرفت.

گفتم آقا این وقت صبح هنوز حرفم تمام نشده بود که شروع کرد به صحبت.

خوبی داداش میای بریم تهران،راستش خیلی استخاره کردم بریم خیلی خوب بود،

 بمونیم مراسم مسجد پشیمونی داره

فدات شم کجا بیام صحبتش که با دوستش تمام شد گفتم کجا،با کی،چرا،پس مسجد و دسته و مراسمات چی؟

همه پرسش های من را بایک کلمه جواب داد 

دوباره در شبکه های اینترنتی قرار گذاشتند جمع شوند 

هر چه استخاره کردم بمانم نشد

بعد که نگرانی من را دید گفت نگران نباش میریم مراسم سعید حدادیان

 بعد از مراسم به حق حضرت زهرا(سلام الله علیها)خبری نمیشه و زود بر میگردیم 

ان شاءلله نمازظهر عاشورا هم مسجد خودمون می خونیم.

آقا مصطفی رفت من هم تا ظهر منتظر ماندم خط های تلفن همراه خراب شده بود امکان تماس هم نداشتم 

مثل هفت ماه گذشته دوباره روز عاشورا هم با دلشوره و استرس غروب شد

وقتی اخبار۲۰:۳۰را نگاه میکردم علت تمام دلشوره ها را میفهمیدم 

عاشورا و شام قریبان تکرار شده بود.

علت استخاره های آقا مصطفی برای من مشخص شد

وقتی شب برگشت از اتفاقات روز عاشورا با یک بغض غیر قابل وصف  تعریف میکرد.

وقتی میگفت یکی از بسیجی ها را داخل سطل زباله انداختند و زنده زنده آتش زدن اشک در چشمش حلقه میزد

اینکه واقعا تکرار واقعه شام غریبان را با چشم دیده بود.

و حرفی که در ذهنم حک شد:کارشان تمام شد هرکس به این خاندان کرم بی حرمتی کندکارش تمام شدست مردم دربرابر بی حرمتی به امام حسین علیه السلام سکوت نمی کنند.

واقعا هم به عینه دیدم که در ۹دی ماه مردم در برابر این بی حرمتی ایستادن.

واین واقعیت است

هر که با آل علی در افتاد.......

آقا مصطفی(شهید صدرزاده) در فتنه ۸۸دوبار مجروح شدند  که بار اول ۲۵خرداد که پنج ضربه چاقو به پای چپ و یک ضربه قمه به بازوی دست چپ بود که با این همه جراحت این فتنه گران اجازه نمیداند که امبولانس به آنها کمک کند و تهدید به آتش زدن آمبولانس میکردند و آقا مصطفی با تمام این جراحت و خونریزی از ساعت پنج بعدظهر تا۱۲شب کف خیابان در میدان آزادی تهران افتاده بودند و بعد از ۷ساعت خونریزی به بیمارستان منتقل شدند طوری که از شدت خونریزی تا ۲روز توان ایستادن نداشتند.

ومجروحیت بعدی در روز ۱۶آذر از ناحیه انگشت دست دچار شکستگی شدند.

  • خادم اهل بیت (ع)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">