مدافعان حرم (پروانه های شهر دمشق)

در این وبلاگ شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) معرفی می شوند.

مدافعان حرم (پروانه های شهر دمشق)

در این وبلاگ شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) معرفی می شوند.

در این وبلاگ سعی می شود با معرفی شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) و حضرت رقیه (س)، گوشه ای از رشادت های این غیور مردان به تصویر کشیده شود.

آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

آخرین سفارش شهید بدرالدین به مدیر دفتر العالم در سوریه

چهارشنبه, ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۱۰:۵۵ ق.ظ


شهید بدرالدین به حسین مرتضی گفت تو و همکارانت صدای ما هستید و اخبار پیروزی های مبارزان را منتقل می کنید، نمی خواهیم شما را از دست بدهیم.

 به گزارش پایگاه شبکه العالم، «حسین مرتضی» مدیر دفتر شبکه العالم در سوریه درباره آن دیدار گفت آخرین باری که با شهید «ذوالفقار» دیدار کردم، به او نزدیک شدم، برای مصافحه دستم را به سویش دراز کردم، اما او دست نداد بلکه مرا در آغوش گرفت و محکم در آغوشش فشرد و گفت، نمی خواهم در هیچ نبرد و یا گزارش خبری و پوشش میدانی حوادث، بدون کلاه ایمنی و جلیقه ضد گلوله ببینمت؛ تو و همکارانت "صدای" ما هستید و اخبار پیروزی های مبارزان را منتقل می کنید و نمی خواهیم شما را از دست بدهیم.

 به گفته حسین مرتضی، شهید بدرالدین سپس ادامه داد پوشش برخی از اخبار و ارائه اطلاعات را مختصر کنید، به ویژه آنچه به نبردها مربوط می شود، زیرا دشمنان تمام آنچه را که می گویید با دقت دنبال میکنند و به این اطلاعات استناد میکنند تا بدانند مقصد بعدی ما کجاست و در کدام جبهه می خواهیم فعالیت کنیم.

حسین مرتضی در پایان اظهار داشت از نظر شهید بدرالدین، حتی عکس و تصویر خبری هم اطلاعات نظامی و امنیتی به شمار می ‌آمد و ایشان گاهی اوقات بر نحوه تدوین خبر نیز نظارت میکرد.

کانال جهادی - خبری الغالبون 

@alghalebon

  • خادم اهل بیت (ع)

نظرات  (۱)

سلام
خدا خیرتون بده
از مطالبتون خیلی استفاده می کنیم
با انرژی و روحیه ادامه بدید و هیچوقت سرد نشین مثل بقیه
لطفا با فونت رسمی تری مطلب بذارید

پاسخ:
سلام
ممنون برادر
ان شااله که خدا و شهدا یاریگر ما باشن در این راه
فونت پیشنهادی خودتون رو مطرح بفرمایین به دیده منت پذیرا هستیم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">