مدافعان حرم (پروانه های شهر دمشق)

در این وبلاگ شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) معرفی می شوند.

مدافعان حرم (پروانه های شهر دمشق)

در این وبلاگ شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) معرفی می شوند.

در این وبلاگ سعی می شود با معرفی شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) و حضرت رقیه (س)، گوشه ای از رشادت های این غیور مردان به تصویر کشیده شود.

آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

آچار فرانسه پایـگاه .

دوشنبه, ۶ آذر ۱۳۹۶، ۰۷:۱۹ ب.ظ


مهـدی ازپانزده سالگی ڪہ وارد بسیج شدتا سی سالگی‌اش کہ به شهـادت رسید در همه احوالات و ایام در فعالیت‌ های مختلف بسیـج شرڪت داشت. چه زمانے ڪہ پدرش بخـاطر تصادف خانه نشین شده بود و مهدی باید خرج خانه را می‌داد ، چه زمانے ڪہ ازدواج ڪرد و باید زندگی‌اش را سر و سامان می داد و چه زمانےکہ بچه دار شد و باید سه فرزند کوچکش را بزرگ می‌کرد. 

هیچ‌گاه نشد بسیج را فراموش ڪند. اینطور نبود ڪہ بگوید من ازدواج ڪردم باید کمتر بیام و یا اینکه بگوید من ڪار دارم و باید به بچه‌هام برسم و از این توجیـهات ... نه! هرجا ڪار و فعالیتـی بود، مهــدی هم بود ؛ بقول معروف، آچـار فرانسه پایگاه بسیـج بود !

همیشه می‌گفت:

من مدیـون پایگاه بسیجم ، اگه بچه‌های بسیـج ، رفقـای من نبودند ،بارها منحـرف شده بودم و راهم ڪج شـده بـود.

 ڪتاب بابا مهـــــدی 

مدافع حـرم

شهید مهدی قاضی خانی

کانال جاماندگان قافله شهدا

 @jamondegan

  • خادم اهل بیت (ع)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">