مدافعان حرم (پروانه های شهر دمشق)

در این وبلاگ شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) معرفی می شوند.

مدافعان حرم (پروانه های شهر دمشق)

در این وبلاگ شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) معرفی می شوند.

در این وبلاگ سعی می شود با معرفی شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) و حضرت رقیه (س)، گوشه ای از رشادت های این غیور مردان به تصویر کشیده شود.

آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

ارسالی یکی از کاربران گرامی گروه"دم عشق،دمشق":

يكشنبه, ۵ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۱۲:۱۴ ب.ظ


سلام.گفتم حالا که بعضیا خاطراتشونو میگن منم بگم.مدتها بود با کمک و توسل به شهدای مدافع حرم خیلی از گناهانو ترک کرده بودم.یک خصیصه اخلاقی بدی داشتم که عادت شده بود برام.تصمیم گرفتم با یاری خدا و اهل بیت و توسل به شهدا این خصلتو کنار بگذارم(هرچند که در درون خودم باور قلبی به زنده بودن شهدا نداشتم)شنیده بودم اگر چهل روز از گناهی دوری کنیم از وجودمون پاکش کردیم.بیش از چهل روز مقاومت کردم.اما روز چهل و چندم بر حسب اشتباه باز متاسفانه...از ناراحتی و غصه ای که به واسطه شکستن عهدم بهم دست داد خوابیدم.در خواب روحانی نورانی رو دیدم که میدونستم از شهدای مدافع حرم هستند.یکباری تصادفا چهره ایشونو دیده بودم.دیدم که همراه با ایشون در مسیری طولانی پیاده و با ماشین عازم هستم.ایشون همواره مراقب من بودند.ولی در خواب متوجه میشدم که انگار با من به اصطلاح خودمانی قهر هستند.جواب بندرو نمیدادند و روشونو برمیگردوندند.ولی در کنارم بودن و لحظه ای منو تنها نگذاشتن.از خواب که بیدار شدم اولین کار رفتم ببینم ایشون کدوم شهید بودن و متوجه شدم شهید علی تمام زاده هستند.شهیدی که هیچ ارتباط قلبی با ایشون نداشتم و همچنین هیچ شناختی.شهدا زنده اند و ناظر به اعمال ما و من با تمام وجود باور کردم.

  • خادم اهل بیت (ع)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">