مدافعان حرم (پروانه های شهر دمشق)

در این وبلاگ شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) معرفی می شوند.

مدافعان حرم (پروانه های شهر دمشق)

در این وبلاگ شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) معرفی می شوند.

در این وبلاگ سعی می شود با معرفی شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) و حضرت رقیه (س)، گوشه ای از رشادت های این غیور مردان به تصویر کشیده شود.

آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

بخشی از مصاحبه با خانواده شهید سجاد عفتی

پنجشنبه, ۲۰ خرداد ۱۳۹۵، ۰۲:۲۵ ب.ظ


آقا مصطفی را از شهید شدن پشیمان کردی

اینطور که دوستان تعریف می‌کنند و عکس‌های روز تشییع هم نشان می‌دهد شهادت شهید صدرزاده شوک بزرگی برای آقا سجاد سجاد بود. درسته؟

بله، واقعا. بعد از رسیدن خبر شهادت منزل نمی‌آمدند تا اینکه پیکر را به خاک سپردند. روز شهادت آقا مصطفی خیلی حالش بد شد آمد خانه کمی دارو دادیم تا حالش جا آمد. هر فرصتی که می‌شد سر مزار ایشان بود یک موقع اذیت می‌کردم و می‌گفتم سجاد جان شما شهید مصطفی را از شهید شدن پشیمان کردی. از در و دیوار بهشت رضوان بالا می‌رفت که برود سر مزار آقا مصطفی. نگهبان ها از دستش کلافه شده بودند.

سلام به اباعبدالله لحظاتی قبل از شهادت...

 در سوریه خواب آقا مصطفی را دیده که گفته بود یکشنبه یا دوشنبه میایی پیشم، همین هم شد، به دوستانش شب قبل از شهادت گفته بود دعا کنید من شهید شوم. تعریف می کنند وقتی مجروح شد خون زیادی ازش رفته بود. توی امبولانس در اغوش دوستش امیر حسین بود که گفت من را روی پاهایم بلند کنید بنشینم. گفتند خون ازت رفته نمیشود، گفته اقا اباعبدالله رو به رویم ایستاده.

به اقا سلام می دهد و به شهادت می رسد.

کانال شهید سجاد عفتی

 Seyede Fatemeh Kiaei

  • خادم اهل بیت (ع)

سجاد عفتی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">