مدافعان حرم (پروانه های شهر دمشق)

در این وبلاگ شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) معرفی می شوند.

مدافعان حرم (پروانه های شهر دمشق)

در این وبلاگ شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) معرفی می شوند.

در این وبلاگ سعی می شود با معرفی شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) و حضرت رقیه (س)، گوشه ای از رشادت های این غیور مردان به تصویر کشیده شود.

آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

بخشی از وصیت شهید فرامرزی به فرزندانش

يكشنبه, ۳۰ خرداد ۱۳۹۵، ۰۳:۳۷ ب.ظ

‌شهید محسن فرامرزی 

 از جمله شایستگی های به ثبت رسیده از ایشان: برگرداندن پیکر 4 شهید و یک زخمی.و شناسایی انبار موشک های حرارتی وسه هزار  کرنت داعشی ها و فتح احرار الشام که سه سال سپاه  موفق به فتح آن نشده بودند

محل شهادت:حلب

نحوه ی شهادت:اصابت گلوله به پهلو ایشان همانند مادرش حضرت زهرا(سلام الله علیها)

خاطره 

قبل از رفتنش روحیه خیلی خوبی داشت من و خواهر و برادرم رو برد تو اتاق گفت بچه ها من یه سفر دارم شاید برنگشتم اگه برنگشتم مطیع  ولایت فقیه باشید همیشه  نماز هایتون رو بخونید فاطمه! 

حجابت را همیشه حفظ کن محمدرضا! به حفظ قرانتون ادامه بدید تا حافظ کل شدید بچه ها شما بدونید که من هیچ وقت شما رو تنها نمیزارم اگه سه توحید یک  حمد بخونید و سه بار اسممو صدا کنید مطمن باشید کمکتون میکنم هیچ وقت سرتون رو جلوی کسی پایین نندازید و محمدرضا! تو مرد خونه ای با کمک من میتونی جایگزین من باشی...

بعد گفت به مادرتون چیزی نگید....

  • خادم اهل بیت (ع)

نظرات  (۱)

درود خدا بر شهید حاج محسن فرامرزی وتمامی مردان بی ادعا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">