مدافعان حرم (پروانه های شهر دمشق)

در این وبلاگ شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) معرفی می شوند.

مدافعان حرم (پروانه های شهر دمشق)

در این وبلاگ شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) معرفی می شوند.

در این وبلاگ سعی می شود با معرفی شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) و حضرت رقیه (س)، گوشه ای از رشادت های این غیور مردان به تصویر کشیده شود.

آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

توسلی به شهید مصطفی بختی

چهارشنبه, ۲۱ مهر ۱۳۹۵، ۰۴:۴۲ ب.ظ


ارسالی یکی از کاربران :

امروز دستگاه کارت دانشگاه خراب شده بود و چون پایان ساعت کاری اداریشون بود تقریبا بهم گفتن برو فردا بیا اولش یه خورده غر زدم گفتم من دو ساعت فقط تو راهم نزدیک نیستم که به همین راحتی میگید برو فردا بیا

یهو گفتم بذار نذر یکی از شهدا کنم دوستم گفت نذر شهید مصطفی بختی کن سریع کارتخوانشون درست بشه

تا نذر کردم مرده صدام کرد گفت خانم من برات زدم پرداخت شد سیستمو باز کردم برو اموزش سریع کارتو انجام بده تا نرفتن.

هاجو واج داشتم آقارو نگاه میکردم گفتم آقا با این کار که من میتونم دیگه پولو ندم چرا انکارو کردید آخه

گفت بهت میگم بدو برو آموزش تا نرفتن.

  • خادم اهل بیت (ع)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">