مدافعان حرم (پروانه های شهر دمشق)

در این وبلاگ شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) معرفی می شوند.

مدافعان حرم (پروانه های شهر دمشق)

در این وبلاگ شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) معرفی می شوند.

در این وبلاگ سعی می شود با معرفی شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) و حضرت رقیه (س)، گوشه ای از رشادت های این غیور مردان به تصویر کشیده شود.

آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

تو مدافع حرم من مدافع حجاب

سه شنبه, ۱۰ فروردين ۱۳۹۵، ۰۷:۴۲ ق.ظ


من مصطفایی دیگرم 

 چالش ح مثل حجاب 

تو مدافع حرم

 من مدافع حجاب

 ارسالی از کاربران

نام مستعار محجوبه

بسم رب الشهید 

با سلام به جوانترین شهید مدافع حرم

آقاسید مصطفی موسوی

روحت شاد...

احسنت و بارک الله بر آن مادری که تو را در دامان خود بزرگ کرد!

مرحبا بر آن پدری که از دسترنج حلالش نوش جان کردی و قامت صاف کردی!

خوشا آن خانواده ای که در آن رشد کردی و خوشا آن خانه ای که چهار دیوارش تو را در خود محفوظ داشت. مثل گنجی بود در صندوق و خدا کشف کرد و تو را از جدا کرد و میان خوبان گذاشت.

ای خوب من و ای گنج من!

با گذشت هزار و اندی از ولادت و شهادت بزرگ بانوی برتر دو جهان که بی نام و نشان در دل بقیع مدفون شد، هنوز هم عدو از یادگارش هراس دارد. هنوز هم از چادر خاکی زهرای مظلومه می ترسد. هنوز هم از چند متر پارچه سیاه می ترسد!!!

سید مصطفی عزیز ببین مادرت قرن ها با آن یادگارش چه غوغایی کرد! حال که تو هنوز اولین سال شهادتت هم از راه نرسیده این همه دل و روح و ذهن را مجذوب خود کردی و با جسارت زینبی و نیت زهرایی ات به خیل خوبان پیوستی. من چه دارم که در برابر این جسارت و نیتت تقدیم کنم؟!جز شرمندگی! گرچه تو از من شرم نمیخواهی و مثل تو شدن را می خواهی و من در برابر قطره های خون سرخ تو بر جبینم قطره های عرق شرم است. 

میخواهم مثل تو شدن را تمرین کنم و من هم مدافع حجاب شوم. کمترین کاری که در عمل می توانم انجام دهم و آن حفظ حجاب است. از حجاب می گویم چون مهم تر است. چون خار در چشم و استخوان در گلوی دشمن است. از چادر که حجاب اکمل است حمایت می کنم و می شوم بانوی محجوبه.

و باز روحت شاد که زینبی شدن در قرن بیست و یک را فریاد نزدی. عمل کردی!!!!

چیزی که درد مشترک آدمیان این قرن است!

دست من را بگیر تا مثل تو شوم.

محجوبه و مدافعه حرم

حول حالنا الی احسن الحال

کــــــــــانال شهید 

جوانترین شهید مدافع حرم

سید مصطفی موسوی

@shahidmoosavi

  • خادم اهل بیت (ع)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">