مدافعان حرم (پروانه های شهر دمشق)

در این وبلاگ شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) معرفی می شوند.

مدافعان حرم (پروانه های شهر دمشق)

در این وبلاگ شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) معرفی می شوند.

در این وبلاگ سعی می شود با معرفی شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) و حضرت رقیه (س)، گوشه ای از رشادت های این غیور مردان به تصویر کشیده شود.

آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

جانبازی که جانش را مدیون شهید روح الله طالبی می داند

پنجشنبه, ۱۹ فروردين ۱۳۹۵، ۰۸:۴۵ ب.ظ

بسم رب الشهدا...

الحمدلله به لطف میزبانی آقا حامد در خدمت برخی از مدافعین حرم در کانال هستیم...و این برای ما باعث افتخاره و دعاگو هستیم ان شاالله در جبهه ی حق علیه باطل موفق و پیروز باشن.

یکی از مدافعین لطف کردن خاطرات جانبازیشون رو که شهید روح الله طالبی نجاتشون داده برامون تعریف کردن، ما هم کسب اجازه کردیم تا بتونیم نشر بدیم.

بسم الله...

در جبهه ی حلب و در عملیاتی به  نزدیکای من یک خمپاره اصابت کرد ولی ترکشی به من نخورد ولی از شدت موج از حال خودم بیحال شده بودم و سرم گیج می رفت نمیدونستم  چیکار کنم که ناگهان دیدم داعشی ها بهم خیلی نزدیکن حداقل با فاصله ی 8یا 9متری.

سریع پا به فرار گذاشتم بدون  اسلحه، یکی از پاهام تیر خورد و من سرعتم خیلی کم شد و با یک پا سعی میکردم فرار کنم که حرامیا اون پام رو هم زدن.نامردا نشونشون حرف  نداشت.که تو اون لحظه روح الله طالبی که تک تیرانداز ماهری بود سه نفر از داعشی هارو که به من نزدیک بودن مورد هدف قرار داد که هم رزم هام تونستن بیان و منو عقب بکشن تو این مدت ازم خیلی خون رفته بود که بیهوش شدم.

بعد از هوشیاریم دیدم در یکی از بهداری های سوریه هستم و گلوله هارو از پاهام خارج کردن و بعد از چند روز هم به بیمارستان بقیه الله تهران منتقل شدم بعد ها دوستان تعریف کردند که همون روز روح الله طالبی منو که نجات داد بعد چند ساعت  ترکش بهش اصابت کرده و کل بدنش از بین رفت. میشه گفت فقط پاهاش برگشت ایران و دفنش  کردن.....

من مدیون روح الله هستم اگه نبود اسیر میشدم و مورد شکنجه های شدید حرومیا قرار میگرفتم.

ممنون از جانباز حرم بی بی زینب س

ستوان یکم پاسدار آقا امیر

با صلواتی یاد کنیم شهدای حرم مخصوصا شهید روح الله طالبی و همه ی رزمندگان مقاومت که برای امنیت و آرامش ما دور از خانواده و وطن سختی های بسیاری رو متحمل میشن...

ان شاالله که دعاگومون باشن.

اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

کانال شهید حامد جوانی

@alamdar13

  • خادم اهل بیت (ع)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">