مدافعان حرم (پروانه های شهر دمشق)

در این وبلاگ شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) معرفی می شوند.

مدافعان حرم (پروانه های شهر دمشق)

در این وبلاگ شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) معرفی می شوند.

در این وبلاگ سعی می شود با معرفی شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) و حضرت رقیه (س)، گوشه ای از رشادت های این غیور مردان به تصویر کشیده شود.

آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

خاطره ای از شهید علی سلطانمرادی

چهارشنبه, ۲۶ اسفند ۱۳۹۴، ۰۸:۰۶ ب.ظ

مربى تاکتیک بود. از آنجا که گشتى یکى از موضوعات مهم تاکتیک به شمار مى آید، شهید به آن اهمیت زیادى قائل بود. حقیقتاً براى این موضوع وقت و توان زیادى مى گذاشت. یادم مى آید، زمانى در مأموریتى که خدمت ایشان و شهید عزیزى بودم، به مدت ٣ ماه در یک منطقه جنگلى صعب العبور، به نیروها آموزش مى دادیم.ایشان که مربى تاکتیک بچه ها بود، اهمیت زیادى به گشتى مى داد و در مدت اقامتمان در منطقه، دهها بار گشتى هاى برد بلند را که ساعتها به طول مى انجامید راه مى انداخت. و جالب اینجا بود که خود شهید پا به پاى نیروها همراه تیمهاى گشتى مى رفت و نکات لازم را در مسیر به آنها گوشزد مى کرد. با این که در ابتداى مأموریت، پوتین نو آمریکایى تحویل گرفته بود به خاطر حضور در گشتى هاى مختلف، مشاهده کردم که کف پوتینش از بین رفت و دیگر قابل استفاده نبود...عاقبت هم در هنگام شناسایى، ثمره سالها تلاش و مجاهدت خود را گرفت و به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

به نقل از دوستان شهید.

@Shohadaye_Modafe_Haram

  • خادم اهل بیت (ع)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">