مدافعان حرم (پروانه های شهر دمشق)

در این وبلاگ شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) معرفی می شوند.

مدافعان حرم (پروانه های شهر دمشق)

در این وبلاگ شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) معرفی می شوند.

در این وبلاگ سعی می شود با معرفی شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) و حضرت رقیه (س)، گوشه ای از رشادت های این غیور مردان به تصویر کشیده شود.

آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

خاطره‌ای از شیخ شهید علی تمام زاده

جمعه, ۱۵ مرداد ۱۳۹۵، ۰۴:۲۳ ب.ظ

سه ماه برای کار تبلیغی به مدارس آموزش پرورش رفته بود...

سال بعد هم از آن مدرسه درخواست کردند که همان روحانی سال گذشته را برای اینجا اعزام کنید!

با او درمیان گذاشتم؛

شهید تمام زاده هم بدون درنگ قبول کرد.

چند وقت گذشت...

من مسئول اعزام بودم، با مدیر مجموعه صحبت کردم، 

سوال کردم سال گذشته به روحانی اعزامی چقدر حقوق دادید؟

گفت: متاسفانه مبلغی نداده ایم...

خواستم اعتراض کنم، مدیر مدرسه گفت :

ایشان هیچ وقت از ما مطالبه پول نکرد!!!

دیدم واقعا او به دنیا و بازی هایش اعتقاد نداشت و فقط  به تکلیفش عمل می کرد.

راوی؛ محمود دهقاندار مدیریت ارشاد اسلامی ماهدشت

حقوقهای نجومی

پیج رسمی اینستاگرام شهید تمام زاده 

https://www.instagram.com/shahid.ali.tamamzade

  • خادم اهل بیت (ع)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">