مدافعان حرم (پروانه های شهر دمشق)

در این وبلاگ شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) معرفی می شوند.

مدافعان حرم (پروانه های شهر دمشق)

در این وبلاگ شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) معرفی می شوند.

در این وبلاگ سعی می شود با معرفی شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) و حضرت رقیه (س)، گوشه ای از رشادت های این غیور مردان به تصویر کشیده شود.

آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

خاطره به نقل از پسر شهید عباس عبداللهی

دوشنبه, ۲۲ خرداد ۱۳۹۶، ۰۲:۵۶ ب.ظ


در یکی از این یادمان‌ها نقل می‌کرد که هنگام رفتن به عملیات‌ها به همراه همرزمانش در یک چادر می‌خوابیدند و هنگام برگشت از عملیات نمی‌توانستند وارد چادر شوند؛ چرا که از آن خیل جمعیت تنها چند نفر زنده مانده و شهید نشده بودند که با شهادتش به آرزوی قلبی خود رسید.

 پدرم با اشاره به نیت خدایی رزمندگان دوران دفاع مقدس و فرمانبرداری آن‌ها از فرماندهان و امام راحل(ره) نقل می‌کرد: "دوران دفاع مقدس، در یکی از عملیات‌ها و در اروند‌کنار، در طرف عراقی‌ها، خاکریزی بود که یکی از رزمنده‌های آن‌ها با اسلحه ژ۳ کسانی از ایرانیها را که از این معبر عبور می‌کردند مورد اصابت گلوله قرار می‌داد و درجا شهید می‌کرد.

 قایقی بود که فرمانده خودی، هدف کنترل کننده این قایق را زدن آن خاکریز و خاموش کردن ژ۳ تعیین کرده بود و این رزمنده با ارتباطی که با خدا برقرار کرده بود چون به هیچ طریق نمی‌توانست آن خاکریز را با گلوله بزند، با قایق خود را به آن خاکریز رسانده و با عملیات انتحاری خود، آتش آن خاکریز را خاموش کرده بود چراکه این تنها راه خاموش کردن ژ۳ بود.

شهید عباس عبداللهی مدافع حرم

  • خادم اهل بیت (ع)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">