مدافعان حرم (پروانه های شهر دمشق)

در این وبلاگ شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) معرفی می شوند.

مدافعان حرم (پروانه های شهر دمشق)

در این وبلاگ شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) معرفی می شوند.

در این وبلاگ سعی می شود با معرفی شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) و حضرت رقیه (س)، گوشه ای از رشادت های این غیور مردان به تصویر کشیده شود.

آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

خاطره خواهر شهید رضا بخشی از او

شنبه, ۳ بهمن ۱۳۹۴، ۰۵:۲۳ ب.ظ


خواهرش تعریف میکند:

" هیچ وقت مارا با اسم کوچک و تنها خطاب نمیکرد. حتما از لفظ "خانم" یا "آقا" استفاده میکرد. از در که وارد میشد، بلااستثنا دست پدرم رو می بوسید. در دانشگاه شاگرد ممتاز بود. در حوزه هم سواد علمی و رشد و پشتکار ایشان زبانزد بود... چندی پیش که درباره ی دروس دکترای خودم با ایشان مشورت میکردم به من میگفت علاقه مند است که بعد از دفاع از پایان نامه اش برای دکتری اماده شود و در رشته ی حقوق ادامه تحصیل بدهد و برای ادامه به تهران برود. رضا علاقه مند بود در هر مسیری بهترین باشد... برادر شهیدم  علاوه بر تسلط علمی که در رشته های تحصیلی خود پیدا کرده بود به زبان انگلیسی و عربی به صورت کامل مسلط بود؛ یکی از دلایل موفقیت او در سوریه و اینکه خیلی زود به عنوان معاون فرمانده #فاطمیون انتخاب شده بود، به همین مساله برمیگشت."

منیع:

@sangarshohada📎

  • خادم اهل بیت (ع)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">