مدافعان حرم (پروانه های شهر دمشق)

در این وبلاگ شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) معرفی می شوند.

مدافعان حرم (پروانه های شهر دمشق)

در این وبلاگ شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) معرفی می شوند.

در این وبلاگ سعی می شود با معرفی شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) و حضرت رقیه (س)، گوشه ای از رشادت های این غیور مردان به تصویر کشیده شود.

آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

در مراسم تشییع دو تن از شهدای مدافع حرم در زاهدان، آیت الله عباسعلی سلیمانی، نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان به خاطره ای قابل تامل از یکی از شهدای اهل سنت در بلوچستان بیان کرد.

آیت الله سلیمانی که در مراسم تشییع شهید «حسینعلی کیانی» و «عقیل شیبک» از مدافعان حرم در زاهدان سخن می گفت، اظهار داشت: فرزند یکی از ائمه جمعه اهل سنت زاهدان، که پسر خاله او برای مبارزه با تکفیری ها به سوریه رفته بوده، بیان کرده اند که یک شب در خواب، پسرخاله خود را می بیند که به او می گوید در سوریه در جبهه حق و اسلام حقیقی شهید شده و بزودی جنازه وی را می آورند و از او درخواست می کند که هنگام آوردن جنازه وی به بلوچستان، او را در کنار مزار مادربزرگش که نامش «زینب» است، دفن کنند.

آیت الله سلیمانی افزود: فرزند این امام جمعه اهل سنت، صبح جریان خواب را برای پدرش تعریف می کند و از آنجاییکه در آن موقع هیچکس نه تنها افراد خانواده وی و حتی مسئولین استان نیز از شهادت این شهید اهل سنت مدافع اسلام ناب در سوریه خبر نداشته اند،  این امام جمعه اهل سنت به او می گوید که جریان این خواب را برای کسی تعریف نکند و ممکن است که این موضوع تنها یک خواب بوده باشد.

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان افزود: پس از چند روز خبر شهادت این رزمنده اهل سنت در سوریه توسط مسئولین به خانواده این شهید خبر داده می شود و به وصیت این شهید جنازه وی را در کنار مادربزرگش که «زینب» نام داشته، دفن می کنند.

 منبع:

جهان نیوز

  • خادم اهل بیت (ع)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">