مدافعان حرم (پروانه های شهر دمشق)

در این وبلاگ شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) معرفی می شوند.

مدافعان حرم (پروانه های شهر دمشق)

در این وبلاگ شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) معرفی می شوند.

در این وبلاگ سعی می شود با معرفی شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) و حضرت رقیه (س)، گوشه ای از رشادت های این غیور مردان به تصویر کشیده شود.

آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

خاطره یکی از همرزمان سردار شهید سید حکیم

يكشنبه, ۳۱ مرداد ۱۳۹۵، ۰۴:۳۰ ب.ظ


شب اول رمضان سال ۹۴ ریف ادلب بودیم

جیش الحر با تمام قدرتش به ما هجوم کرد،ولی جواب خوبی بهشون دادیم.

همون شب اخبار شبکه اورینت که شبکه مسلحینه رو نگاه میکردیم که تعداد تلفاتشونو بیش از ۱۰۰تا اعلام کرد

متوجه شده بودن سید فرمانده اون منطقه س،برای همین برای سرش جایزه گذاشتن

من میخواستم اخبار و با غرور پخش کنم ولی اجازه نداد، گفت: مثل اینکه هنوز باور نکردی من زن ذلیلم، اگه خانومم متوجه بشه دیگه اجازه نمیده بیام سوریه،

گفتم سید اگه برای سر من جایزه میذاشتن به همه عالم میگفتم،

با خنده بهم گفت:

روزی که غرور اومد سراغت بدون اون روز نفس میکشی ولی مردی

متوجه شدم نمیخواد اجر عملش کم بشه

از اون زمان تا لحظه شهادتش کنارش بودم ولی ندیدم این ماجرا رو برای کسی تعریف کنه

به یاد سردار بی سر

منتقم خون زهرا

سیدمحمدحسن حسینی (سیدحکیم)

  • خادم اهل بیت (ع)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">