مدافعان حرم (پروانه های شهر دمشق)

در این وبلاگ شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) معرفی می شوند.

مدافعان حرم (پروانه های شهر دمشق)

در این وبلاگ شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) معرفی می شوند.

در این وبلاگ سعی می شود با معرفی شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) و حضرت رقیه (س)، گوشه ای از رشادت های این غیور مردان به تصویر کشیده شود.

آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

خوابی درباره شهدا

جمعه, ۱۳ فروردين ۱۳۹۵، ۱۲:۱۵ ب.ظ


ارسالی یکی از کاربران:

تو خواب دیدم دارم از پله های خونه بالا میام. جلوی در چندتا کفش و پوتین مردانه هست!! تعجب کردم همه سفر بودند. و کلی هم هول شدم چون اتاقم به هم ریخته گذاشته بودم... در را باز کردم. تو پذیرایی کسی نبود. سر و صدا از اتاق من میامد. دیدم برادرم شهیدم یک سینی چایی دستشه از آشپزخونه اومد بیرون. گفت: عه....  تو کی اومدی؟ چه خبره؟ گفت: دیگه دیگه... دیدم تعدادتون کمه برای سفره صلوات، با بچه ها جمع شدیم. تموم شده دیگه دارم چایی میبرم. گفتم تو اتاق من؟! گفت: جمعش کردم؛ بیا ببین.

رفتم توی اتاق. شهید سعید... نشسته بود پشت میز من! شهید امرایی و محمدخانی و شهید کامران و اعطایی زمین نشسته بودند و داشتند تسبیح‌ها رو جمع میکردند. شهید صدرزاده هم بود، داشت به کپی دستنوشته های شهید صابری روی کتابخونة من نگاه میکرد. گفت: اینا رو دیدم خداییش دلم تنگ شد برای مهدی صابری. به برادرم گفتم: به من هم چایی بده. نگام کرد گفت: اینا رو برای بچه ها ریختم؛ بعداً برات دم میکنم. صبر کن بعد از نماز. شهید صدرزاده به سعید گفت: بیا آقا سعید، شما هم بزرگتری هم مادرت حضرت زهراست، وایستا اقتدا کنیم بهت...

  • خادم اهل بیت (ع)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">