مدافعان حرم (پروانه های شهر دمشق)

در این وبلاگ شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) معرفی می شوند.

مدافعان حرم (پروانه های شهر دمشق)

در این وبلاگ شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) معرفی می شوند.

در این وبلاگ سعی می شود با معرفی شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) و حضرت رقیه (س)، گوشه ای از رشادت های این غیور مردان به تصویر کشیده شود.

آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

خیلی افتاده حال بود و دنبال جاه و مقام نبود

يكشنبه, ۱۸ آذر ۱۳۹۷، ۰۶:۰۹ ب.ظ


سردارشهید مدافع حرم محرمعلی مرادخانی

 شهید مرادخانی به جرأت میشه گفت روزی نبود ڪه ایشون مشڪل چند نفر رو حل نڪنه یا با تلفن و یا با ملاقات حضوری.

حتی چندبارپیش اومد ڪه پیرمردها و پیر زن هاو افراد مختلف به ملاقاتشون میومدند و ایشون با تمام وجودش سعی میڪرد مشڪل افراد  رو حل ڪنه با اینڪه از لحاظ سازمانی چنین وظیفه ای نداشت ولی برای حل مشڪل مردم تمام تلاشش رو میڪرد.

از ڪارگری ڪردن برای خونه سازی افرادنیاز مندگرفته تا تحت تڪفل گرفتن بچه های بی سرپرست ، و پرداخت هزینه تحصیل ڪمڪ برای شروع کار و هر کار خیری رو که فڪرش رو بڪنید .

 مردمان اهل سنت ثلاث باباجانی عاشق مرادخانی بودند.سال 62 جانشین تیپ پیاده امامت و مدتی هم فرمانده قرارگاه بود . مردمان آن منطقه اڪثرا از برادران اهل سنت هستند.شهید مرادخانی برای رفع محرومیت و دستگیری از مستضعفان در منطقه سر پل ذهاب و شهرستان ثلاث باباجانی بسیار ڪوشا بود . به طوری ڪه اهالی آن منطقه عاشق مرادخانی شده بودند .

 در جاده ڪندوان وقتی بهمن می‌آمد و جاده بسته می‌شد می‌توانست توی ماشین بنشیند و امر و نهی ڪند اما پا به پای نیروهایش توی جاده حرڪت می‌ڪرد و میلگرد می‌زد تا ماشین‌ها را پیدا ڪند و مردم را نجات بدهد .

  یادم می‌آید پانزده روز قبل از شهادتش در مراسم یادواره شهدا از بی توجهی مسئولین شهرش به مسائل فرهنگی به گریه افتاد . با اینڪه دبیر هیئت ارزیابی و آمادگی رزم جهادی تیپ ها و لشگرهای مردم پایه سپاه در ڪل ڪشور بود اما به عنوان یڪ فرمانده گروهان راضی بودڪه به جنگ با تڪفیری‌هابرود. یعنی خیلی افتاده حال بود و دنبال جاه و مقام نبود.

 راوی دوستان شهید

 @modafeonharem

  • خادم اهل بیت (ع)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">