مدافعان حرم (پروانه های شهر دمشق)

در این وبلاگ شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) معرفی می شوند.

مدافعان حرم (پروانه های شهر دمشق)

در این وبلاگ شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) معرفی می شوند.

در این وبلاگ سعی می شود با معرفی شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) و حضرت رقیه (س)، گوشه ای از رشادت های این غیور مردان به تصویر کشیده شود.

آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

خیلی دنبال شهادت بود،و اماده شهادت بود..

شنبه, ۱ مهر ۱۳۹۶، ۰۵:۲۰ ب.ظ


درکوی نیک نامان مارا گذر ندادند/گر تو نمیپسندی تغییر ده قضارا

طبق عادت هر هفته،بچه ها دور هم جمع میشدیم و میرفتیم‌ قطعه شهدا(بهشت زهرا)

شهید زبرجدی با یکی از همکاراش اومده بود و من با دوستان خودم.

البته ب بقیه رفقا‌گفته بود که در مخابرات کار میکنه،

نزدیک سقاخونه ام البنین،کمی این طرف از مزار شهید سید مصطفی میرنعمتی،سجاد دیدم

گفتم:

داداشت (سیدمصطفی،خیلی باهم جور بودن)که رفت،تو کی میری ک از دستت راحت بشیم،

بهشت زهرا تکراری شده(ب مزاح)یکیتون شهید بشید بیایم بالاسرش،

برگشت گفت:

ما کجا و شهادت کجا؟!

گفت:تو برو ،راه باز شد ما هم میایم..

خلاصه بحث عوض کرد و جدا شدیم..

وقتی رفتم سر مزارش‌گفتم: مشتی قرار بود ما راه باز کنیم،ولی مث اینکه گریه های بعد از هیاتت اثر کرد..

خیلی دنبال شهادت بود،و اماده شهادت بود..

فک کنم از رفتن ب یگان تا شهادتش ۲سالی بیشتر طول نکشید که شهید شد..

دلم براش ی ذره شده..

راوی:تنهاترین سردار۲۱۳

التماس دعا شهدا

کانال شهدای مدافع حرم

@mostafa_sadrzadeh



  • خادم اهل بیت (ع)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">