مدافعان حرم (پروانه های شهر دمشق)

در این وبلاگ شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) معرفی می شوند.

مدافعان حرم (پروانه های شهر دمشق)

در این وبلاگ شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) معرفی می شوند.

در این وبلاگ سعی می شود با معرفی شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) و حضرت رقیه (س)، گوشه ای از رشادت های این غیور مردان به تصویر کشیده شود.

آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

خیلی سخت بوده و هست برام که ابوعلی شهید شده

چهارشنبه, ۵ آبان ۱۳۹۵، ۱۰:۰۵ ق.ظ


ظهر بود دستم خیلی بند بود وقت نمیکردم بیام تلگرام

دو روز بود خیلی دل شوره گرفته بودم از ابوعلی 

سر نماز دعاش میکردم عصر ساعت 6 7 بود تلگرام اومدم 

دیدم نوشته ابوعینکی یک پیام نخوانده

دیدم نوشته کمیل ابوعلی شهید شد.

باور نمیکردم این گروه و اون گروه پِیگیری میکردم

اومدم تو گروه نوشتم ابوعلی جان فوری خصوصی 

حاجی امری دارم خصوصی رو چک کن

که اقا مهدی برادر بزرگوار ابوعلی اومدن خصوصی فهمیدم

خیلی سخت بوده و هست برام که ابوعلی شهید شده

خیلی منتظر این بودم که ابوعلی دوباره عکس بفرسته و

 من برای چندمین بار از ابوعلی یک نفر رزمنده فاطمیون رو پرس و جو کنم

تا به خانواده اش خبر سلامتی بدم 

الان دیگه به این خانواده ها هم نمیتونم کمک کنم.

  • خادم اهل بیت (ع)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">