مدافعان حرم (پروانه های شهر دمشق)

در این وبلاگ شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) معرفی می شوند.

مدافعان حرم (پروانه های شهر دمشق)

در این وبلاگ شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) معرفی می شوند.

در این وبلاگ سعی می شود با معرفی شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) و حضرت رقیه (س)، گوشه ای از رشادت های این غیور مردان به تصویر کشیده شود.

آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

درد دوری امان آدم را میبرد...

شنبه, ۱ مهر ۱۳۹۶، ۰۵:۱۲ ب.ظ

‍ همسر شهید سید سجاد حسینی: 

صحنه هایی که دوباره تکرار میشود

روزی پدرم (سید باقر)را بر دوش همه تشییع میکردند و روزی همسرم سید سجاد را ...

یک روز پدرم را در راه وطن دادیم 

و یک روز همسر را در راه حرم

یک روز همه من را دختر شهید میخواندند 

و یک سالیست به من میگویند ،همسرشهید...

چه کلماتی...!

چه عزتی....!

چه جایگاهی....!

چیزی که با حرفها و نگاههای نامحرمان اهل دل هیچکدام متزلزل نخواهد شد.

اما دل،دل است... 

این چیزها را نمیفهمد

درد دوری امان آدم را میبرد...

نبودن ها نفس برای آدم نمیگذارد

چقدر دلتنگی و طاقت در من...

نه اینکه فکر کنی روزهایم را با فکر مرگ میگذرانم

نه..!!

من توان زندگی کردن بی تو را ندارم!

دارم به تقویم نگاه می کنم هر روز که میگذرد روزی به نبودنم در نبودت اضافه میشود.

نگاهم این یکسال فقط به آسمان بوده،

نگاه میکردم تا لحظه ای مرا نگاه کنی ...

من اینجا به عشق تو سر میکنم....

من انقدر این مسیر خانه تا گلستان را با فرزند عزیزمان میروم و می آیم 

تا گوش همه را از این عشق کر کنم.

آنقدر فرزند عزیزمان را بین مزار مطهر تو و پدرم میگذارم و برایش از شما و رشادتهایتان میگویم تا او هم بفهمد شهادت چه جایگاهی دارد و این دوری برایش ارزشمند شود...

من که خوب میدانم شهادت چه جایگاهیست...

به حرمت روزهایی که کنار هم بودیم ، این روزها طور دیگری هوایم را داشته باش...

@Agamahmoodreza

  • خادم اهل بیت (ع)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">