مدافعان حرم (پروانه های شهر دمشق)

در این وبلاگ شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) معرفی می شوند.

مدافعان حرم (پروانه های شهر دمشق)

در این وبلاگ شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) معرفی می شوند.

در این وبلاگ سعی می شود با معرفی شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) و حضرت رقیه (س)، گوشه ای از رشادت های این غیور مردان به تصویر کشیده شود.

آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

در بهشت منتظرم بمان ای بهترینم

دوشنبه, ۱۶ مرداد ۱۳۹۶، ۰۶:۲۹ ب.ظ


همسرِ شهیدم؛ به تمام لحظه های ناب قسم:

به آن دَم که از سر عشق به تو بله دادم؛ قسم

به عمر چون گل ، کوتاه زندگی عاشقانه ی مان؛ قسم

به تک تک ثانیه هایی که برایم از رفتن گفتی؛ قسم

به غزل های که از کوتاهی دنیا برایم سرودی؛ قسم

به تک تک وصیت ها و نصیت هایت درباره ی اسلام؛ قسم

به آن وقتی که ساکت را جمع کردم و قلبم را هم با تو روانه ساختم؛ قسم

به آن دم که جانم را هم از زیر قرآن رد کردم؛ قسم

به لحظه ی دلهره آور خداحافظی بی بازگشتت؛ قسم

به آخرین نگاهِ عمیق و پر از عشقت؛ قسم

به تک تک خاطرات خالی از حضورت؛ قسم

به ثانیه های نبودنت که همچون سالیانی دراز بر من گذشت؛ قسم

به آن دم که تیر دشمن قلبت را شکافت و من دور از تو به یک آن قلبم فرو ریخت؛ قسم

به آیه آیه های تنت که به روی دستها بلند شد؛ قسم

به آن دم که روحم را با تو به خاک سپردند؛ قسم

به قدِ خمیده و موی سپیدم بعد از تو؛ قسم

به سنگِ سرد و سختِ مزارت؛ قسم

به تمامِ ندیدن های تو؛ قسم

به زیارتنامه ی حضرت زینب(س) بر سر مزار تو ؛ قسم

به آن دم که صدای ارباب حسین(ع) را شنیدی؛ قسم

به لحظه ی ناب « وجه الله » ات ؛ قسم

قسم یاد می کنم که:

علم ات بر زمین نخواهد ماند. 

اگر تو رفتی تا حسین(ع) بی یار و یاور نماند ، محال است بگذارم دور زینب(س) خلوت بماند.

اگر تو با سرخی خونت حریم آل الله را حفظ کردی...

من با سیاهی چادرم جهان را از تکفیر حفظ خواهم کرد...

و من به تمام لحظه های ناب قسم خوردم که تو را در 

محضر حضرت فاطمه زهرا ، انسیه الحورا ، صدیقه کبری؛ رو سفید خواهم کرد.

در بهشت منتظرم بمان ای بهترینم

عهدنامه 

همسران گرانقدر شهدا

شهید سردار سید حمید طباطبایی مهر 

@shahid_tabatabaee

  • خادم اهل بیت (ع)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">