مدافعان حرم (پروانه های شهر دمشق)

در این وبلاگ شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) معرفی می شوند.

مدافعان حرم (پروانه های شهر دمشق)

در این وبلاگ شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) معرفی می شوند.

در این وبلاگ سعی می شود با معرفی شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) و حضرت رقیه (س)، گوشه ای از رشادت های این غیور مردان به تصویر کشیده شود.

آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

دلم برای آذری حرف زدنت هم تنگ شده

شنبه, ۶ شهریور ۱۳۹۵، ۱۱:۳۶ ق.ظ


نوشته های محمد جواد 

دلم غنج میرفت وقتی آذری صحبت میکرد

آذری اصلا بلد نیستم

ولی وقتی محمود آذری صحبت میکرد

 اینقدر محو صحبتش میشدم که همه فکر میکردن من آذری رو میفهمم.

حتی خودمم باورم شده بود آذری میفهمم

راستش رو بخواید.....وقتی محمود حرف میزد، میفهمیدم.

آذری رو با ناز حرف میزد.

لهجه شیرین تبریزیش، با نازی که خودش تو حرف زدن داشت چه معجونی میشد.

وقتی پای تلفن میگفت: ناوارنیوخ؟

یا وقتی با ناز و کشیده میگفت: نیه؟

وقتی با محبت حرف میزد و میگفت: آقا مهدی بالا...

دلم برای آذری حرف زدنت هم تنگ شده رفیق

دلم برات تنگ شده محمود

دلم برات تنگ شده

دلم............آخ

لهجه ات روی نمک را بخدا کم کرده

سنه گوربان اولارام از لب تو شیرین است...

کانال آرشیوآقا محمود رضا

Archive

  • خادم اهل بیت (ع)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">