مدافعان حرم (پروانه های شهر دمشق)

در این وبلاگ شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) معرفی می شوند.

مدافعان حرم (پروانه های شهر دمشق)

در این وبلاگ شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) معرفی می شوند.

در این وبلاگ سعی می شود با معرفی شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) و حضرت رقیه (س)، گوشه ای از رشادت های این غیور مردان به تصویر کشیده شود.

آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

دل‌نوشته ای از دوست شهید علی امرایی

يكشنبه, ۱۴ خرداد ۱۳۹۶، ۰۵:۰۱ ب.ظ


دنیا دلگیر است. هر گوشه‌اش را که بگیری باز می‌لنگد.

تویی که می‌رفتی خوب می‌دانستی از چه می‌گریزی و خود را در آغوش که 

می‌اندازی.

دنیا رحم ندارد. جز غم دوری‌ات هیچ ندارد.

عاشق که باشی می‌فهمی چرا به رفتنت رضا شدم.

منی که قلبم بی تو از تپش می‌ایستاد 

منی که شب‌هایم بی تو، جز زهر، طعم ندارد.

تویی را بخشیدم به خدا که دم و بازدمم هوای تو بود.

امانتی بودی گرانبها که مالکش باز 

پس گرفت.

من چه کاره بودم در این دادوستد

که عاشقان می‌دانند و بس؟!!!

من شیدا بودم و تو شوریده.

شیداییم کوچک بود و شوریدگی‌ات مرا برآشفت.

و من گذشتم ازهر آنچه نیازم بود و آن تو بودی...                                             

...و چه روح بزرگی دارند مادران و همسران شهدا!



  • خادم اهل بیت (ع)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">