مدافعان حرم (پروانه های شهر دمشق)

در این وبلاگ شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) معرفی می شوند.

مدافعان حرم (پروانه های شهر دمشق)

در این وبلاگ شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) معرفی می شوند.

در این وبلاگ سعی می شود با معرفی شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) و حضرت رقیه (س)، گوشه ای از رشادت های این غیور مردان به تصویر کشیده شود.

آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

دل‌های زیادی را در غم فراقش بیمار کرد

سه شنبه, ۶ تیر ۱۳۹۶، ۰۵:۳۵ ب.ظ


 دوستان وفادار محمد حسن، به پاس مهربانی‌هایی که از او دیده‌اند،  هنوز فقدان دوستشان را برنتابیده‌اند و نتوانسته‌اند از او دل ببرند. 

و همین مساله باعث شده در سوز و سرمای زمستان چهار محال و بختیاری، از زمان دفن پیکر شهید در اواخر ماه صفر تا یکی دو ماه پاتوق هر شبه‌ی خیلی بچه بسیجی‌ها قبر محمد حسن باشد. اصلا انگار او را بین خودشان احساس می‌کنند و در کنار او همان بگو و بخند‌های زمان با او بودن را دارند. 

برایش شب چله گرفتند. جشن عید نوروز گرفتند تولد گرفتند. در هر مناسبتی کنار محمد حسن بودند و به گفته‌ی مادران و همسرانشان بعضی از آن‌ها بعد از رفتن محمد حسن، بیمار شدند و هنوز هم با گذشت قریب به نه ماه از شهادتش حال و هوای روحی دوستانش رو به راه نشده.

آری!

محمد حسن رفت و به وصال محبوبش رسید، اما دل‌های زیادی را در غم فراقش بیمار کرد.

شادی روح بلند و ملکوتیش و تسلای قلب‌های مجروح از رنج دوریش، علی‌الخصوص خانواده ارجمندش، سبدهایی از گلهای معطر صلوات تقدیم می‌داریم.


  • خادم اهل بیت (ع)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">