مدافعان حرم (پروانه های شهر دمشق)

در این وبلاگ شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) معرفی می شوند.

مدافعان حرم (پروانه های شهر دمشق)

در این وبلاگ شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) معرفی می شوند.

در این وبلاگ سعی می شود با معرفی شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) و حضرت رقیه (س)، گوشه ای از رشادت های این غیور مردان به تصویر کشیده شود.

آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

محمد جان میذاری کمی ازت برای دیگران بگم داداشی؟! میدونم ناراحت میشی ولی حیفه کم بشناسنت… بذار بگم پایه ده حوزه(سطح سه) بودی و همزمان دانشجوی کارشناسی سال سوم فلسفه و هر دو با معدل ۱۹/۵…

بذار بگم نخبه ی علمی و حوزوی محسوب میشدی و همیشه توی درس و علم به شما و البته شهید زنده مون سجاد گل غبطه میخوردم و افتخار میکردم… بذار بگم که هیچ موقع به دیگران سر نخبه بودنت فخر نفروختی و حتی به گونه ای برخورد میکردی که انگار توی درس و فهم مسائل مثله بقیه ای! بذار بگم که همین چند ماه پیش برای امتحان سال نهم حوزه از آقای آل طه که یکی از سخت گیر ترین ممتحنین امتحانات شفاهی محسوب میشن و به هر کسی نمره ی بالای ۱۶ نمی دن! در امتحان کفایه و مکاسب سطح دو فقه و اصول دو تا ۱۸ خوشگل گرفتی که برای بسیاری از طلبه های کشور مثله رویا می مونه ولی اصلا به روی خودت نیاوردی که چقدر خوش استعداد و با تلاشی! (طلبه ها متوجهن ۱۸ کفایة الاصول امتحان شفاهی ممتحنین قم یعنی چی!)

بذار بگم که طلبه ی کاملا به روز و با دغدغه و انقلابی محسوب میشدی و بسیاری از فیلم های تاریخ سینمای جهان رو به تفکیک سبک و کارگردان با نقد و نظر کارشناسی دیده بودی و تو این عرصه مثله صاحب نظری آگاه، دستی بر آتش داشتی! بذار بگم که تو موسسه ی امام خمینی(ره) و در رشته ی معارف اسلامی و فلسفه از نفرات برگزیده و بنام موسسه شناخته میشدی و بدون هیچ ادعایی به ظاهر خیلی ساده روزی ۶ تا ۹ ساعت سر کلاسای فقه و اصول و کارشناسی شرکت میکردی و با استاد بحث مفید و نقد و اشکال موجه داشتی!

بذار بگم که زبان انگلیسیت تا نزدیکای اخذ مدرک تافل رفته بود و اساتید زبان در این مدت کوتاه کمتر فردی رو دیده بودند که انقدر استعداد زبانیش عالی باشه… بذار بگم که پایه نهمت رو تو یک هفته خوندی و به قدری فهم منطقی و اصولی و استنتاج فقهیت قوی بود که معدل سطح دو حوزت شد ۱۹/۵ و یک بار به زبون نیاوردی! بذار بگم که همیشه لبخند شوخی رو لبت بود و همیشه اهل طنز و بگو بخند بودی و هیچکس نیست که تو رو بشناسه و خنده ی قشنگ روی لب هات رو ندیده باشه! بذار بگم که عاشق آقا و امام و شهید آوینی و سعید قاسمی بودی و همیشه بین حرفات تیکه هایی از کتاب های شهید آوینی و سخنرانی های پر شور سردار قاسمی می گفتی!

محمد جان بازم ازت میگم! فقط لطف کن بهم بگو چرا دو هفته قبل از پر کشیدنت عکس پروفایل اینستا و تلگرامت رو به عکس شهید حاج امینی تغییر دادی و الان همه فهمیدن که چهره ی شهادتت بعد سی سال شبیه وجه زیبای ایشونه!!

 "دم عشق،دمشق

@labbaykeyazeinab

  • خادم اهل بیت (ع)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">