مدافعان حرم (پروانه های شهر دمشق)

در این وبلاگ شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) معرفی می شوند.

مدافعان حرم (پروانه های شهر دمشق)

در این وبلاگ شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) معرفی می شوند.

در این وبلاگ سعی می شود با معرفی شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) و حضرت رقیه (س)، گوشه ای از رشادت های این غیور مردان به تصویر کشیده شود.

آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

زندگینامه شهید شیخ محمد رضایی

شنبه, ۴ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۱۱:۴۲ ق.ظ

بسمه تعالی

«ولا تحسبن الذین قتلو فی سبیل الله امواتا بل احیاء عند ربهم یرزقون»

حجت الااسلام والمسلمین «محمد رضایی» فرزند «سرور رضایی» درسال(۱۳۶۴)در شهر مشهد مقدس و در یک خانواده مؤمن و مذهبی به دنیا آمد و با ورود به دوران فراگیری دانش،به مدرسه رفت و مشغول آموزش شد وی درسال(۱۳۸۴)موفق به اخذ دیپلم از دبیرستان سید الشهدای مشهد گردید.

در این اوان بود که خانواده رهسپار وطن گردید و شیخ رضایی برای ادامه تحصیل در مشهد ماندگار شد.

شهید رضایی پس از اخذ دیپلم ،وارد حوزه علمیه گردید و تصمیم گرفت تا از محضر فرزانگان حوزوی کسب فیض کند او در این راه با عشق و علاقه وافر گام برداشت و هر روز بر اندوخته های علمی اش می افزود و فقه و اصول،تفسیر و حدیث آموخت.

وی که آرمان های متعالی درسر داشت ضمن اشتغال به تحصیل علوم اسلامی به تهذیب روان و تزکیه جان پرداخت تا در پرتو علم و ایمان روحش را زینت دهد.

شیخ رضایی درسال(۱۳۸۹)به تحصیل دروس تخصصی الهیات وکلام اسلامی در مؤسسه علوم اسلامی ثامن پرداخت و این دوره را با موفقیت به پایان رساند.

سال(۱۳۹۰)ازسوی آیت الله «محقق شکوری» به عنوان مدیر مدرسه علمیه حضرت حجت ابن الحسن العسکری(عج) انتخاب گردید،وی طی این مدت ضمن مدیریت مدرسه،به تدریس دروس حوزوی نیز اشتغال داشت.

درهمین زمان با توجه به صلاحیت علمی و تقوا و تدین شهید شیخ رضایی،حضرت آیت الله سید «هادی شریعتمداری» اجازه نامه نکاح و طلاق ووکالت در سهمین شریفین را به ایشان اعطا نمود.

سرداران«فاطمیون»

 @Sh_fatemi

  • خادم اهل بیت (ع)

نظرات  (۱)

عالی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">