مدافعان حرم (پروانه های شهر دمشق)

در این وبلاگ شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) معرفی می شوند.

مدافعان حرم (پروانه های شهر دمشق)

در این وبلاگ شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) معرفی می شوند.

در این وبلاگ سعی می شود با معرفی شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) و حضرت رقیه (س)، گوشه ای از رشادت های این غیور مردان به تصویر کشیده شود.

آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

ساعت به وقت شهادت" ..

يكشنبه, ۱۶ مهر ۱۳۹۶، ۰۸:۱۸ ب.ظ


شهید مدافع حرم مصطفى صدرزاده (سیدابراهیم) به روایت همسر گرامى شهید؛

بسم رب الشهداء و الصدیقین

".

انگار دلم از شب تاسوعا داغون بود. از استرس داشتم خفه می‌شدم. من توی این دو سال و نیم دائم آیةالکرسی می‌خوندم. حتی جای لالایی محمدعلیم آیةالکرسی می خوندم. فاطمه می‌گفت: "مامان چرا برای من نمی‌خونی؟" می‌گفتم این برای باباست.

شب تاسوعا نمی‌تونستم آیةالکرسی بخونم. همش نصفه می‌خوندم باقیش فراموشم می‌شد. تا ظهر تاسوعا نمی‌تونستم جایی بند بشم. همیشه دلم به این خوش بود تا من رضایت ندم اتفاقی برای عزیزم نمیوفته. اون روز ظهر رفتم مسجد. نمی‌دونم چرا روحانی داشت دعای علقمه اون هم به فارسی می‌خوند. دعای علقمه خودش روضه بازِ. اومدم دعای همیشه خودم را بگم که مصطفام زنده و سالم بیاد، شرمم شد. فقط به اندازه چند دقیقه از شرمندگی گفتم: "خدایا هر طور صلاح می‌دونید و خواست شماست، فقط همین."

وقتی ساعت شهادت مصطفام را گفتن شوکه شدم. من روز تاسوعا به وقت ما ساعت ١٢ این رو گفتم. مصطفام ظهر تاسوعا به وقت سوریه ساعت ۱۱:۴۰ شهید شد و خدا و اهل بیت رو دید. این رو هم بگم که ساعت ما یک ساعت از سوریه جلوتره. یعنی فقط چند دقیقه قبل شهادتش خدا خودش دلم رو راضی کرد.

@labbaykeyazeinab

  • خادم اهل بیت (ع)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">