مدافعان حرم (پروانه های شهر دمشق)

در این وبلاگ شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) معرفی می شوند.

مدافعان حرم (پروانه های شهر دمشق)

در این وبلاگ شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) معرفی می شوند.

در این وبلاگ سعی می شود با معرفی شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) و حضرت رقیه (س)، گوشه ای از رشادت های این غیور مردان به تصویر کشیده شود.

آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

شهادتش برای کسی غریب نبود

شنبه, ۵ اسفند ۱۳۹۶، ۰۸:۲۸ ب.ظ

همسر شهید مدافع حرم مهدی قاضی خانی:

حال و هوای خاصی داشت و شهادتش برای کسی غریب نبود.همه روحیات آقا مهدی را میشناختند؛خیلی شوخ و درعین حال خیلی معتقد و متدین.اما وقتی صحبت از اعزام به سوریه شد،من هیچ‌وقت جدی نمیگرفتم.پیش خودم میگفتم:«خود نظام نمیگذارد آقا مهدی برود».چون فکر میکردم برای رفتن به سوریه،میزان تحصیلات هم مهم است.هرچند همیشه به او میگفتم:تو آخر سر شهید میشی! اما باز فکر نمیکردم بتواند به سوریه برود.اما وقتی دیدم قضیه جدی شده،به او اعتراض کردم.گفتم: ما خودمون سه تا بچه کوچیک داریم،چرا میخوای پاشی بری اونجا؟ میگفت:هرکس اندازه ی خودش باید وظیفش رو انجام بده،ما الان توی ناز و نعمتیم،مردم بیچاره سوریه چهارساله که هیچی ندارن.گفتم:پس بچه هات چی؟بغضی کرد و گفت:من مطمئنم خود حضرت زینب (سلام الله علیها)هوای بچه های شهدای مدافع حرم رو داره.

به همه گفته بود «دارم میرم کربلا»، اما من که میدانستم کجا میرود.شب قبل از اعزامش به سوریه،به بچه ها با شوخی و خنده گفت:بیاید آخرین عکس رو هم با هم بگیریم.

بعدش خیلی جدی گفت:شاید این عکس خداحافظی باشه!

 @Agamahmoodreza

  • خادم اهل بیت (ع)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">