مدافعان حرم (پروانه های شهر دمشق)

در این وبلاگ شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) معرفی می شوند.

مدافعان حرم (پروانه های شهر دمشق)

در این وبلاگ شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) معرفی می شوند.

در این وبلاگ سعی می شود با معرفی شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) و حضرت رقیه (س)، گوشه ای از رشادت های این غیور مردان به تصویر کشیده شود.

آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

شهادت فرمانده سنی مذهب عراق (فارس سبعاوی)

چهارشنبه, ۱۸ فروردين ۱۳۹۵، ۰۷:۳۰ ب.ظ

گروه بین الملل مشرق- در ادامه عملیات نظامی بازپس گیری استان نینوی واقع در شمال عراق از گروه تروریستی تکفیری داعش، منابع خبری عراقی از شهادت "فارس سبعاوی" فرمانده سنی مذهب نیروهای بسیج مردمی (حشدالشعبی) عراق در بخش جنوبی شهر موصل خبر داده اند.

بنابر این گزارش، در درگیریهای روز گذشته میان نیروهای نظامی عراقی و گروه تروریستی تکفیری داعش، دهها تروریست به هلاکت رسیده و یا محروح شده اند. عملیات بزگ "بازپس گیری استان نینوی" واقع در شمال عراق از یک هفته پیش با مشارکت بیش از 20 هزار نفر از نیروهای ارتش، پلیس و بسیج مردمی عراق آغاز شده که به بازپس گیری مناطقی همچون مخمور، کبیسه در جنوب شهر موصل منجر شده است. نیروهای داعش با اعزام پی در پی عوامل انتحاری و استفاده گسترده از میادین مین و تله های انفجاری آخرین تلاشهای خود را برای جلویگری از پیشروی سریع نیروهای عراقی بکار بسته اند.

  • خادم اهل بیت (ع)

"فارس سبعاوی"

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">