مدافعان حرم (پروانه های شهر دمشق)

در این وبلاگ شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) معرفی می شوند.

مدافعان حرم (پروانه های شهر دمشق)

در این وبلاگ شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) معرفی می شوند.

در این وبلاگ سعی می شود با معرفی شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) و حضرت رقیه (س)، گوشه ای از رشادت های این غیور مردان به تصویر کشیده شود.

آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

مسئول رسانه ای فاطمیون؛
شهدای مدافع حرم افغانستانی و ایرانی را باید با یک چشم نگاه کرد
سید زهیر مجاهد، مسئول رسانه‌ای لشکر فاطمیون با اشاره به اینکه خانواده شهدای فاطمیون امروز از خود افغانستانی‌ها طعنه می‌خورند که برای ایران و اسد کشته داده‌اند، گفت: با کمال تأسف گاهی شهدا را جدا کردند که این شهید افغانی یا ایرانی است.

به گزارش جام نیوز، برنامه «57» در فصل جدید به بازخوانی اندیشه بسیج و تبلور این تفکر در تعدادی از گروه‌ها و جریانات حاضر در منطقه که مقابل  وابستگان غرب و صهیونیزم بین الملل ایستادگی می‌کنند، پرداخته می‌شود.

نادر طالب زاده که اجرا و سردبیری این برنامه را به عهده دارد در ابتدا به مجاهدت های بسیار لشکر فاطمیون و اینکه این لشکر باعث عصبانیت بی بی سی و خشم آمریکا و اسرائیل شده است اشاره کرد. در ادامه سید زهیر مجاهد گفت: درمسیر استودیو که می آمدم عقده ای داشتم،آن هم این بود که الان خیلی از برادرانمان نیستند و عند ربهم یرزقونند. ما به عنوان نسل سوم مهاجرین افغانی مقیم ایران که در ایران متولد شدیم و کامل زندگی کردیم،نسل سوم هستیم و فرزندان ما نسل چهارم اند.چه می شود که از این نسل سوم لشکر فاطمیون از دلش بیرون می آید و معادلات منطقه را بهم می زند.

مسئول رسانه ای لشکر فاطمیون ادامه داد: سردار قاسم سلیمانی که از افتخارات تمام مسلمانان ما هستند به صراحت بارها و بارها فرمودند اگر در بحث سوریه، فاطمیون نبودند، در قضیه سوریه به مشکل می‌خوردیم و این قضیه به سوی حل شدن نمی رفت.

مجاهد ادامه داد: رابرت فورد (سفیر سابق آمریکا در سوریه) که تحلیلگری تراز اول است در گفتگو با روزنامه الشرق الاوسط می‌گوید تمام معادلات ما در سوریه به سمت آن هدفی که گذاشته بودیم پیش می رفت و باید این پروژه ای که کلید زده بودیم به نتیجه می رسید ولی دو چیز معادلات را بهم زد. در عراق حضور ده‌ها هزار نفری جوانان شیعه به فرمان مرجعیت و در سوریه حضور ده‌ها هزار مهاجر افغانستانی معادلات مارا بهم زد.

وی در رابطه با درخشش و مجاهدت های لشکر فاطمیون در پالمیرا (تدمور) سوریه گفت: در تدمور کار گره خورده بود. داعشی ها آنجا را گرفتند و حجم بسیار زیادی از سوریه در اختیار آنان قرار گرفت. فاطمیون به طور انبوه در این منطقه حاضر شدند.

وی گفت: ما در لشکر فاطمیون کسانی را داشتیم که از یک خانواده سه نفر به میدان نبرد آمده بودند که این از این نمونه ها کم نداشتیم. با کمال تاسف باید بگوییم که در بعضی وقت ها  شهدا را جدا کردند که این شهید افغانی است یا ایرانی. اگر ایرانی است چهار نهاد و دوستان فعال فرهنگی به پای کار بیایند.درحالیکه خداوند می فرمایید شهدا همگی عند ربهم یرزقونند و برابر و یکسانند.

وی ادامه داد: متاسفانه امروز نشریات و روزنامه های ما جا برای هرگونه مطلبی دارد غیر از اینکه بگوید این هفته تشییع است و پنج خط درباره آن بنویسد. یک عکس از خانواده آن شهید بگذارد و دل آنان را شاد کند.
وی با اشاره به اینکه لشکر فاطمیون حدود دو هزار شهید تقدیم کرده است،گفت: ما امروز چه خبر داریم از قلب خانواده شهدای فاطمیون که از خود افغانستانی ها طعنه می خورند که به آنها می گویند رفتید برای ایران و اسد جنگیدید؟و اینها نمی فهمند که خون ارزشش این حرف‌ها نیست. از انقلابی ها و حزب اللهی هم همینطور؛ آنهایی که قلم فرسایی می کردند و در مقابل لشکر فاطمیون سکوت کردند و یادی از فاطمیون نکردند.

وی درباره وسعت فاطمیون گفت: علیرضا توسلی درجلسه دعای توسلی تصمیم گرفتند که حدود 20 نفر به سوریه بروند که عده ای نگذاشتند و مخالفت کردند. بالاخره رضایت را گرفتند و واردعرصه شدند و جمعیت امروز لشکر فاطمیون به بیش از 20 هزار نفر رسیده است.

سید زهیر مجاهد گفت:"تل قرین" که در سوریه نقطه استراتژیکی بود را بیست نفر اولیه و موسس این لشکر فتح کردند.اما ما غلفت کردیم و طبق شواهدی که داریم اسرائیلی ها با هواپیمای بدون سرنشین،فرمانده و جانشینش را شهید کردند. آنها برنامه داشتند که فاطمیون از بین برود اما فاطمیون با خون همین شهدا دوباره جوشید.

برنامه تلویزیونی«57» کاری از گروه برنامه‌های تلویزیونی مرکز بسیج رسانه ملی است که نادر طالب زاده اجرا و سردبیری و رضا جوهرچی تهیه کنندگی آن را بر عهده دارد و با همکاری شبکه پنج سیما تولید و پخش می‌شود. در این برنامه شاهد گفت‌وگوهای صریح نادر طالب‌زاده با چهره‌های شاخص فرهنگی و اجتماعی متناسب با مضمون و مسأله برنامه هستیم. «57» قرار است در فصول مختلف در هنگامه مناسبت‌های تاریخ معاصر ایران، تحولات جهان اسلام و مضامین ویژه انقلاب اسلامی، تهیه و تولید شود.

فصل اول این برنامه تلویزیونی با عنوان «رویش در آتش» برای هفته دفاع مقدس و فصل دوم با عنوان «انقلابی دیگر...» به مناسبت 13 آبان به روی آنتن رفت.


تسنیم


  • خادم اهل بیت (ع)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">