مدافعان حرم (پروانه های شهر دمشق)

در این وبلاگ شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) معرفی می شوند.

مدافعان حرم (پروانه های شهر دمشق)

در این وبلاگ شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) معرفی می شوند.

در این وبلاگ سعی می شود با معرفی شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) و حضرت رقیه (س)، گوشه ای از رشادت های این غیور مردان به تصویر کشیده شود.

آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

شهدای مدافع حرم حزب الله لبنان

چهارشنبه, ۱۹ اسفند ۱۳۹۴، ۱۰:۴۹ ق.ظ

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق،  مدتی است که رزمندگان بسیاری با عنوان مدافعان حرم اهل بیت عصمت و طهارت(ع) با ملیت‌ها و نژادهای مختلف داوطلبانه عازم سوریه می‌شوند و در دفاع از حریم اهل‌بیت و ارزش‌های مقاومت اسلامی جان خود را فدا می‌کنند. این مقاومت بین‌المللی نشان داده است که جهاد و گفتمان مقاومت، مرزهای جغرافیایی را درنوردیده و هر کسی فارغ از نام کشور و ملیت داوطلب ایستادگی در برابر تروریست‌های تکفیری در جغرافیای اسلام است. مجاهدان لبنانی و اعضای حزب‌الله لبنان در این میان نقش فعالی را ایفا می‌کنند و حضور پررنگی در میان مدافعان حرم دارند. آن‌ها در این راه شهدای بسیاری نیز تقدیم اسلام کرده‌اند. 15 نفر از مجاهدان لبنانی طی دو هفته گذشته یعنی از 23 فوریه تا هفتم مارس سال 2016 میلادی در سوریه به شهادت رسیدند. این شهدا در ایام فاطمیه همچون حضرت فاطمه زهرا(س) مظلومانه در دفاع از حریم اهل بیت(ع) به شهادت رسیدند. یکی از این شهدا سردرا علی فیاض، از فرماندهان و سرداران ارشد حزب الله است که از روزهای ابتدایی این جنگ در درگیری‌ها حضور داشت و دلیرانه می‌جنگید. 

  • خادم اهل بیت (ع)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">