مدافعان حرم (پروانه های شهر دمشق)

در این وبلاگ شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) معرفی می شوند.

مدافعان حرم (پروانه های شهر دمشق)

در این وبلاگ شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) معرفی می شوند.

در این وبلاگ سعی می شود با معرفی شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) و حضرت رقیه (س)، گوشه ای از رشادت های این غیور مردان به تصویر کشیده شود.

آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

شهیدان زنده اند و ناظر

پنجشنبه, ۲۲ مهر ۱۳۹۵، ۱۰:۳۰ ق.ظ


سلام 

از قول یکی از رفقای شهید 

شب کنش بدجوری بین من و خانمم ایجاد شد برای اینکه فضا عوض بشه و احوالاتمون تغییر کنه زدم از خونه بیرون، با خودم حرف میزدم و شکایت با خدا و. ..،،رفتم پارک نشستم  دلم بعد مدتی برای همسرم سوخت و خواستم از نگرانی درش بیارم گوشی موبایلم که خاموش کرده بودم و روشن کردم بلافاصله خانمم تماس گرفت و. .... من برگشتم خانه و ماجرا تمام شد، تا یک روز همسرم گفت فلانی اون روزی که زدی از خونه با حالت قهر چی شد گوشیت و روشن کردی، من ماجرا رو براش گفتم 

گفت. خیلی ازت گلایه داشتم رفتم اتاقت رو به عکس ابو علی کردم و گفتم شوهرم شما را خیلی قبول داره، نگرانشم، به دلش بنداز که گوشیش  و روشن کنه برگشتم توی حال خونه و گوشیم و برداشتم زنگ زدم و تو جواب دادی.

شهیدان زنده اند الله اکبر 

بحق پیوسته اند الله اکبر

  • خادم اهل بیت (ع)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">