مدافعان حرم (پروانه های شهر دمشق)

در این وبلاگ شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) معرفی می شوند.

مدافعان حرم (پروانه های شهر دمشق)

در این وبلاگ شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) معرفی می شوند.

در این وبلاگ سعی می شود با معرفی شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) و حضرت رقیه (س)، گوشه ای از رشادت های این غیور مردان به تصویر کشیده شود.

آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

شهید حاج علاء (حزب الله لبنان)

پنجشنبه, ۲۰ اسفند ۱۳۹۴، ۰۶:۱۷ ب.ظ

«حاج علی احمد فیاض» با نام جهادی «حاج علاء» و معروف به «حاج علی بوسنی»، از فرماندهان بزرگ «حزب الله لبنان» پس از 25 سال جهاد در سرزمین های اسلامی، به تاریخ  6 اسفند 1394 شمسی در «سوریه» خلعت شهادت پوشید.

 «حاج علاء»  از اولین جوانان شیعه‌ی «لبنان» بود که به جنبش تازه تاسیس «حزب الله» پیوست و در کارنامه جهادی خود، سابقه نبرد در «بوسنی و هرزگوین»، «لبنان»، «عراق» و «سوریه» را داشت. او سرانجام، پس از ربع قرن جهاد و مقاومت، در جبهه‌ی جهاد با «مزدوران سعودی» و «پیروان اسلام ناب محمدی» در «سوریه»؛ در راه دفاع از حرمِ بانوی مقاومت، حضرت زینب کبری(سلام الله علیها) بال در بال ملائک گشود

نمایی که پیش رو دارید، خودنگاره‌ای است که «حاج علاء» با تلفن همراه خود به ثبت رسانده است. در این تصویر، خودروی زرهی «هامر» که توسط رزمنده گان حزب الله منهدم شده است دیده می شود.

منبع: سایت جام نیوز

  • خادم اهل بیت (ع)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">