مدافعان حرم (پروانه های شهر دمشق)

در این وبلاگ شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) معرفی می شوند.

مدافعان حرم (پروانه های شهر دمشق)

در این وبلاگ شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) معرفی می شوند.

در این وبلاگ سعی می شود با معرفی شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) و حضرت رقیه (س)، گوشه ای از رشادت های این غیور مردان به تصویر کشیده شود.

آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

شهید محمد هادی ذوالفقاری بین الحرمین اربعین1390

چهارشنبه, ۲۶ آبان ۱۳۹۵، ۰۴:۴۹ ب.ظ


درست یادم نیست ولی فک میکنم سال85 بود و تو خیابان پامنار شاگرد یه حجره آهن فروشی بودم

یکی از اون حجره ها رفته بودم حساب بگیرم ازم خواست اگه کسی رو واسه کار سراغ دارم بهشون معرفی کنم

🍁کار حساسی بود چون مبالغ چک بالا بود و اکثرشون هم به تاریخ روز واسه همین نمیشد به هر کسی اعتماد کرد

همون شب به هادی گفتم و یکی دو روز گذشت و اونجا مشغول به کار شد

خیالم از بابت هادی راحت بود ولی واسه اینکه صاحب کارش هم مطمئن باشه چند روز اول کارش رو زود به زود اونجا سر میزدم

خیلی زود با اخلاق خوب و صداقتش اونجا شد امین دفتر و ازش خیلی رضایت داشتن

چند هفته از شروع کارش گذشته بود که صاحب کار هادی منو صدا زد و گفت هادی خیلی بچه خوبیه اگه یه نفر دیگه هم مثل اون سراغ دارم بهشون معرفی کنم

مونده بودم کیو بفرستم اونجا چون کار حساسی بود

چند روز بعد دیدم برادر هادی اونجا مشغول به کار شده

به صاحب کارش گفتم بالاخره یه نفر مثل هادی پیدا کردی

هادی همه جوره نمونه بود با صبر و اخلاقش

دستمو بگیر رفیق

@telavate_asemani

  • خادم اهل بیت (ع)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">