مدافعان حرم (پروانه های شهر دمشق)

در این وبلاگ شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) معرفی می شوند.

مدافعان حرم (پروانه های شهر دمشق)

در این وبلاگ شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) معرفی می شوند.

در این وبلاگ سعی می شود با معرفی شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) و حضرت رقیه (س)، گوشه ای از رشادت های این غیور مردان به تصویر کشیده شود.

آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

شهید مدافع مصطفی سلطـانی

شنبه, ۳۱ تیر ۱۳۹۶، ۰۴:۳۹ ب.ظ

مصطفی سلطـانی هستم 

متولد 74/06/20

مهمانشهر بردسیر

لشکر سرافراز فاطمیـــــون 

دوران ڪودڪـی با احترام به بزرگترا و اخـلاق و رفـتار خوبـی که داشـتم بین خانواده و اقوام نمونـه بودم ...😊

نوجوانـی در هیئـت محـبین اهـل بیت علیه السـلام مهـمانشـهر عضـو شـدم و در جلسـات هفـتگی و ماهانه شـرڪت میڪردم  نزد امام جماعت مهـمانشـهر خونـدن نمـاز و قـرآن رو یاد گرفتم دوستام رو هم تشـویق میڪردم ..

مدرسـه فعالیـت های فرهنگی هـم انجـام میـدادم بخاطـر مشڪلاتی ڪه برای خانواده پیش اومـد دوم راهنمایی ترڪ تحصیل ڪردم 

بعد، از مهمـانشـهر به ڪرمان نقل مڪان ڪردیم اما دست از  فعالیتهـای فرهـنگی برنداشتم 

بدون شرڪت در ڪلاس های مداحی، مداحی و مدیحه سرایی و ذڪر مصیبت اهل بیت علیه السلام رو در ایام شهادت و ولادت ائمـه علیه السـلام داشتـم.

بعدازاینکه باخبرشدم گروهڪ های تڪفیری،صهیونیستی،وهابی (داعش،النصره و...)

قصدتخریب حرم عمه صاحب الزمان حضرت مهدی (عج) را دارد

وظیفه خودم دونستم تا در راه دفاع از حرم حضرت زینب س وحضرت رقیه س قدمی بردارم

بعد از چند بار سعی و تلاش نتونستم به جبهه مقاومت اسلامی برم...

خلاصه بعد از مدتی اذن و اجازه پدر و مادر رو گرفتم و  به سوریه اعزام شدم...

بعد از بازگـشت به درخواسـت خانواده مراسـم نامزدی گرفتیم و بعد 6ماه حال و هوای جبهه رو داشـتم گفـتم که باید برم دوستام میگفتن تازه نامـزد شدی کجـا میخوای بری اما مـن گفتم 

زندگی من بدون عشـق حضرت زینب سلام الله علیهامعنا نداره زندگی رو حضرت زینب سلام الله علیها بهم هدیه داده 

عـشق شهادت در این راه چیز دیگرست

حرم بی بی در خطره و من نمیتونم راحت بشینم....

بعد ازکلی رشادت ها و دلاورمردی ها...

 در تاریخ1395/4/1 روز ولادت امام حسن مجتبی(ع) به قافله شهدای مدافع حـرم پیوستم .

کانال شهدای مدافع حرم

@mostafa_sadrzadeh




🌿

🌿🌼

🌿🌼🌼

🌿🌼🌼🌼

🌿🌿🌿🌿🌿

  • خادم اهل بیت (ع)

نظرات  (۱)

ب خودم افتخار میکنم ک دوست شهیدی مثل شما دارم 
دوست شهیدم شهید مصطفی تنهام نزار خیلی دوست دارم 
بهترین دوست دنیا ب یادم باش مواظبم باش 
پاسخ:
دنیا قفس شده جهانم تاریکه ....دوست شهید من صدامو داری که...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">