مدافعان حرم (پروانه های شهر دمشق)

در این وبلاگ شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) معرفی می شوند.

مدافعان حرم (پروانه های شهر دمشق)

در این وبلاگ شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) معرفی می شوند.

در این وبلاگ سعی می شود با معرفی شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) و حضرت رقیه (س)، گوشه ای از رشادت های این غیور مردان به تصویر کشیده شود.

آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

شهید مصطفی چگینی

پنجشنبه, ۲۴ دی ۱۳۹۴، ۰۲:۵۷ ب.ظ


«مصطفی چگینی» از بسیجیان پاک باخته ی کشورمان، در تاریخ  ( ۲۲/ ۱۰/ ۹۴) طی نبرد با «مزدوران سعودی» و «پیروان اسلام آمریکایی» برای دفاع از حرم «بانوی مقاومت» حضرت زینب کبری (سلام الله علیها)، در «سوریه» خلعت شهادت پوشید.

تصویری که پیش رو دارید، حدود 10 روز قبل، به ثبت رسیده است. «مصطفی چگینی» چند خطی بر روی «تخته سفید» نوشته و امضاء کرده است (بعید است دست خط خودش نباشد). تنها 10 روز پس از  برداشته شدن این عکس، «مصطفی چگینی» فدای باورهای تاب‌ناک خود شد. 

روحمان با یادش شاد



  • خادم اهل بیت (ع)

نظرات  (۱۲)

برادر چگینی یکی از دوستان من و یکی از برادران بسیجی پایگاه فاطمه الزهرا در تهرانسر شهرک استقلال بود ایشان فردی متدین و مردمی بود . مصطفی جان بهشت گوارای وجودت باشد . به جز خوبی از ایشان چیزی ندیدم ا
پاسخ:
خوش به سعادتتون که با این شهید بزرگوار همنشین بودین
اگه خاطرات شهید رو برامون بفرستید ممنون میشیم
  • حمیدرضاترکمه
  • بسیار پاک و خدایی بود
  • حمیدرضاترکمه
  • بسیار پاک و خدایی بود
  • روح الله
  • سلام مصطفی جان. شهادتت مبارک. بعد تز یک سال فهمیدم شهید شدی. هنوز از یادم نرفته تو حوزه 207 با سوزوکی هزار میومدی و چه هیبتی داشتی. روحت شاد
    پاسخ:
    و چه هیبتی در میدان رزم داشتی ...
    سلام علیکم . جای داره تشکر کنیم از کسانی که اقدامی میکنن و کتابی یا سایتی در مورد شهدای مدافع میسازن که یادشون همیشه در ذهن ماجوان ها بماند و به عنوان الگوی خوبی ازشون یاد بشود و ان شاءالله اجرشان را امام زمان و شهیدان مدافع میدهند..
    و درخواستی هم داشتم از مدیر محترم این سایت؛اگر بتوانید مطالب و خاطرات بیشتری یا از خانواده یا دوستان  این شهید  در سایتتون بزارید  که ما بیشتر با شخصیت ایشون آشنا بشیم ممنون میشم.

    پاسخ:
     اطلاعات بنده حقیرمنحصر به همین کانالاها و سایت‌های خبری ست.
  • مجید شجاعی
  • سلام بر شهید والا مقام،سلام بر دوست و یار قدیمی،سلام بر بسیجی و همسنگر خوبم در پایگاه فاطمه الزهرا(س)،خوش به سعادتت ای دلیر مرد که با شهادت خود درس بزرگی به ما دادی،همیشه به یادت هستم،دعا می‌کنم شفیع ما در این دنیا و آن دنیا باشی،همه دوستان برای شما دلشان تنگ شده.شهادتت مبارک مصطفی جان
    پاسخ:
    ان شااله شفیع تک تکمون باشن
    دلهامون خیلی تنگه داداش...
    خوش به سعادت  شما پسر عموی داماد ما بودی ولی من هیچوقت شمارو ندیدم  انشا الله پیکر گرامی و پاک شما زود تر برسه به دستمون

    پاسخ:
    خدا چشم انتظاری همه خانواده های شهدا رو ان شااله به اتمام برسونه
  • محمدرضا چیذری
  • بسم الرب الشهدإ والصدیقین
    شهادتت مبارک رفیق عزیز قدیمی. میگن حسادت بده ولی بدجوری بهت حسودیم شد مصطفی. دلمم برات خیلی تنگ شده یادش بخیر اون موقع ها که من و تو و شهریار و آقا مهدی یوسفی بودیم چقدر خوب بود. همون وقت که خبر پروازت رسید بدجوری قاطی کرده بودم به هر دری زدم بیام سوریه انگار لیاقت نداشتم از طرفی هم مادرم مریض حال بود و نمیشد. خلاصه خوب تنها گذاشتی رفقا را دلم برا خنده های از ته دلت تنگ شده دلم برا قد بازی هات تنگ شده. حالا که رفتی جاهای خوب شفیع بشو مرگ این رفیقت هم آخر شهادت باشه. 
    پاسخ:
    ان شاالله شهدا یاورتون باشند اگه خاطراتی از شهید دارید لطف کنید و در همین قسمت نظرات بفرستید با تشکر از شما.
    من با این که این شهید بزرگوار را ندیده ام ٣سال تا الان تقریبا هر عمل مستحبی را به نیابت از این شهید بزرگوار انجام داده ام هم برای رفتگان خودم.با این که تا حالا ایشان را ندیده ام اما نفس مشکل گشای او را در زندگیم حس میکنم به شما هم چنین توصیه ای دارم
    پاسخ:
    سلام علیکم قبول باشه ان شالله که شهید عزیز شفیعتون باشند در آخرت.

    سلام داداش عزیزم خیلی دلم برات تنگ شده خوش به سعادت هنوز یادم نرفته که خودم بردم رسوندمت پادگان اما نمیدونستم بعد چند هفته دیگه تو بیداری نمیبینمت هنوز یادمه که به درجه رفیع شهادت رسیده بودی باورم نمیشد از از تو گله داشتم که چرا با من خدا حافظی نکردی همون شب اومدی به خوابم گفتی مری بلند شو میخوام برم سوریه ساعت ۱ نیمه شب بود تو خواب گفتم الان که ساعت ۱ گفت آره همین الان درآغوشم گرفتو از خواب بیدار شدم هنوز در انتظار آمدنت هستیم.در دل تنگم پر از حرف به که گویم چه بگویم.

  • عباس خانی
  • مصطفی جان جات خیلی خالیه . ای کاش تو هم مثل دوستانت از خانطومان برگردی . 

    دوباره دلم برای آن شبهای که با رفقا تو پایگاه بسیج حضرت فاطمه الزهرا ( س ) دور هم جمع میشدیم خیلی تنگ شده به عکست نگاه که میکنم همون محبوبیت تو چهره ات هست چه بسا که الان محبوب اهل بیت هم شدی . بر گرد خودم میرم برات چای دم میکنم میارن 😥😥😥😥😥

    رفیق قدیمی خبر دار شدم داره پیکر پاکت بعد از این همه مدت به وطن رسیده 

     

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">