مدافعان حرم (پروانه های شهر دمشق)

در این وبلاگ شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) معرفی می شوند.

مدافعان حرم (پروانه های شهر دمشق)

در این وبلاگ شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) معرفی می شوند.

در این وبلاگ سعی می شود با معرفی شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) و حضرت رقیه (س)، گوشه ای از رشادت های این غیور مردان به تصویر کشیده شود.

آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

شهید پویا ایزدی

يكشنبه, ۱۰ آبان ۱۳۹۴، ۰۳:۳۹ ب.ظ


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج لنجان گفت: پیکر شهید پویا ایزدی امروز به تهران منتقل شد.
به گزارش پایگاه 598، حجت الله صفرپور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در لنجان اظهار کرد: پیکر مطهر شهید پویا ایزدی از مدافعان حرم حضرت زینب (س) در سوریه 4شنبه به کشور انتقال داده شد.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج لنجان با اشاره به برنامه تشییع این شهید والامقام افزود: پیکر این شهید بزرگوار فردا در آغوش گرم مردم شهید پرور لنجان قرار خواهد گرفت.
وی در ادامه تصریح کرد: پنجشنبه شب و با حضور مردم شهید پرور لنجان مراسم وداع با پیکر این شهید عزیز در زرین‌شهر برگزار خواهد شد.
صفرپور در پایان گفت: پیکر شهید پویا ایزدی، پس از وداع در زرین‌شهر، صبح جمعه با بدرقه مردم ولایت مدار شهرستان لنجان به زادگاه وی روستای همام منتقل و به خاک سپرده خواهد شد.

شهیدان حمیدرضا دایی تقی، جبار عراقی و پویا ایزدی از مجاهدین ایرانی، دیروز در دفاع از حرم حضرت زینب(س) و مبارزه با تروریست های تکفیری به شهادت رسیدند.
به گزارش فارس، شهیدان حمیدرضا دایی تقی از اهالی اصفهان، جبار عراقی از خوزستان و پویا ایزدی از لنجان اصفهان از مجاهدین ایرانی بودند که دیروز در دفاع از حرم حضرت زینب(س) و مبارزه با تروریست های تکفیری به شهادت رسیدند.

  • خادم اهل بیت (ع)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">