مدافعان حرم (پروانه های شهر دمشق)

در این وبلاگ شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) معرفی می شوند.

مدافعان حرم (پروانه های شهر دمشق)

در این وبلاگ شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) معرفی می شوند.

در این وبلاگ سعی می شود با معرفی شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) و حضرت رقیه (س)، گوشه ای از رشادت های این غیور مردان به تصویر کشیده شود.

آخرین نظرات
پیوندهای روزانه


زنگ زدم به داداشم ، گفتم داداشی :  گفت بله آبجی.

گفتم اگه من برای مهدیم ، زن بگیرم میاین . گفت :بله آبجی ، شما زن بگیر ما حتما میایم . 

گفتم :پس پنجشنبه بیاین ، مراسم عروسی داریم . برای مهدیم حوری از حوریان بهشتی گرفتم . 

تا اینو گفتم ؛ داداشم از پشت تلفن سه بار گفت : الله اکبر الله اکبر الله اکبر 

گفت : آبجی گفتم :بله گفت :به آقا امام حسین ع اعتقاد داری ؟ 

گفتم :بله داداشی گفت :پس محکم باش . 

گفتم :محکم هستم داداشی. 

بانک اطلاعات شهدای مدافع حــــــرم

@haram69 

  • خادم اهل بیت (ع)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">