مدافعان حرم (پروانه های شهر دمشق)

در این وبلاگ شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) معرفی می شوند.

مدافعان حرم (پروانه های شهر دمشق)

در این وبلاگ شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) معرفی می شوند.

در این وبلاگ سعی می شود با معرفی شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) و حضرت رقیه (س)، گوشه ای از رشادت های این غیور مردان به تصویر کشیده شود.

آخرین نظرات
پیوندهای روزانه


شهید مدافع حرم حسین رضایى به روایت همسر گرامى شهید؛

بسم رب الشهداء

دفعه اول که [سوریه] رفت، بعد از سه ماه حضور در منطقه به خانه آمد، او را نشناختم. همسرم پیر و شکسته شده بود. گویى ٥٠-٦٠ ساله شده باشد. 

با گریه پرسیدم‌: "چی شده که چنین پیر و شکسته شده‌اى؟"

🔸گفت: "تازه متوجه شدم که بعد از عاشورا چه بر سر خانم حضرت زینب (سلام الله علیها) آمده است. وقتى حضرت زینب (سلام الله علیها) ‌به خانه‌اش بازگشت یک موى سیاه در سر ایشان نبود و همسرش ایشان را نشناخته بود." حسین مى‌گفت: "دورى از عزیزان و دلتنگى یک طرف و دیدن پیکر دوستانت که در مقابل چشمانت شهید شده‌اند، طرف دیگر. وقتى مى‌بینم بر سر مسلمانان مظلوم چه بلاهایى مى‌آید، وقتى بعد از عملیات پیکر شهدایی را مى‌بینم که تحت نظر من آموزش دیده‌اند و حالا ... برایم سخت است."

وقتى مادر و برادرم حسین را دیدند، گفتند: "ایشان دیگر نمى‌ماند. حسین دیگر متعلق به این دنیا نیست."

حسین مى‌گفت: "صحنه‌هاى کربلا را به وضوح در منطقه به چشم مى‌توان دید. آدم مى‌تواند در عرض یک روز پیر شود." و من این پیر شدن را در همسرم دیدم. نمى‌دانم چه دیدند که پیر شدند.

 @labbaykeyazeinab

  • خادم اهل بیت (ع)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">