مدافعان حرم (پروانه های شهر دمشق)

در این وبلاگ شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) معرفی می شوند.

مدافعان حرم (پروانه های شهر دمشق)

در این وبلاگ شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) معرفی می شوند.

در این وبلاگ سعی می شود با معرفی شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) و حضرت رقیه (س)، گوشه ای از رشادت های این غیور مردان به تصویر کشیده شود.

آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

طاقت ماندن دیگر نداشت

شنبه, ۳ مهر ۱۳۹۵، ۰۸:۵۲ ب.ظ

اون روز من باهاش بودم... روز تشیع احمد بود(شهید مکیان)

کفشهاش تو کفشداری بود ... رفتم بیارم ...دیدم نیستش ...

تو اون گرما و اون اسفالت داغ پا برهنه دنبال احمد میدویید

دوییدم بهش برسم که دیدم حدودا پونصدمتر رفته جلو ...

بازم من رو جا گذاشته بود ....

بهش رسیدم و دولا شدم کفش رو گدداشتم جلو پاشسرم رو بوسید و گفت سید این چه کاریه

شیخ محمد جداش کرد و بردش با خودش

وقتی رسیدم بهشت معصومه دیدمش بازم بی کفشه و داره پا برهنه راه میره

رفتیم با هم سر خاک رفقا .. 

راوی سید مترجم 

  • خادم اهل بیت (ع)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">