مدافعان حرم (پروانه های شهر دمشق)

در این وبلاگ شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) معرفی می شوند.

مدافعان حرم (پروانه های شهر دمشق)

در این وبلاگ شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) معرفی می شوند.

در این وبلاگ سعی می شود با معرفی شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) و حضرت رقیه (س)، گوشه ای از رشادت های این غیور مردان به تصویر کشیده شود.

آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

عاشقان گمنام

سه شنبه, ۵ مرداد ۱۳۹۵، ۰۴:۳۱ ب.ظ


بر بال خاطره

عاشقان گمنام

بعد از یک روز کاری پُرمشغله سوار ماشینم شدم و به سمت منزل حرکت کردم.

داشتم به کارهایی که پیش رو داشتم فکر می‌کردم که بین راه دیدم یه ماشین پژوی پلاک تهران خودشو به من رسوند و راننده با دستش اشاره می‌کنه.

سرعتم‌ رو کم کردم و با دقت بیشتر سعی کردم ببینم خواسته‌اش چیه!

تمام دستاش خالکوبی شده بود و یک خانم بدحجاب هم کنارش نشسته بود.

اشاره کرد به عکس پشت ماشینم!

با صدای بلند و لهجه تهرانیش گفت: آقا ببخشید! اون عکسی که پشت شیشه ماشینت زدی رو داری بازم بهم بدی؟

عکس محمد بود؛ شهید محمد بلباسی!

گفتم: نه، ندارم.

سرعتش رو زیاد کرد و رفت.

کمی با خودم فکر کردم... گاز ماشینو گرفتم و خودمو بهش رسوندم. 

گفتم برادر بزن کنار... عکس رو از پشت شیشه کندم و بهش دادم.

خیلی خوشحال شد، همون لحظه از ماشینش چسبی در آورد و عکس محمد رو با افتخار روی شیشه ماشینش نصب کرد.

به هم دست دادیم، تشکر کرد و رفت.

توی راه به محمد گفتم: محمد جان! این سومین باره که عکست رو ازم می‌خوان و من مجبورم از شیشه ماشینم بکنم و بهشون بدم.

کسانی که قبلاً اصلا ندیده بودمشون!

 اما امروز از ظاهر این راننده با خانمش تعجب کردم که این‌ها هم عاشقتن؛ درسته! عاشقان گمنام زیادی داری!

راوی: محمد عباسپور

  • خادم اهل بیت (ع)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">