مدافعان حرم (پروانه های شهر دمشق)

در این وبلاگ شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) معرفی می شوند.

مدافعان حرم (پروانه های شهر دمشق)

در این وبلاگ شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) معرفی می شوند.

در این وبلاگ سعی می شود با معرفی شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) و حضرت رقیه (س)، گوشه ای از رشادت های این غیور مردان به تصویر کشیده شود.

آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

عدم اسراف

شنبه, ۲۴ مهر ۱۳۹۵، ۰۳:۱۱ ب.ظ


شهادت هم آسونه هم سخت.ولی چندان سخت و دست نیافتنی هم نیست با رعایت برخی مواردی که حتی به چشم ما نمیاد خب شهادت به ما نزدیکتر میشه.از طرفی سخته چون رعایت این نکات سخته.زیرا آدمی دوستدار راحتی ست.شهید حجت الان که فکر میکنم واقعا لیاقتش رو داشته که بشهادت رسیده اونم این نوع شهادت زیبا و خاص.داداش حجت من خیلی موارد رو رعایت میکرد.

یکی از شاخصه های بارز شهید حجت عدم اسراف بود.اصلا اهل اسراف و هدر دادن نبود.بخصوص در مصرف کاغذ . همیشه برگه های تبلیغی که داخل منزل می انداختند رو ما داخل سطل زباله میریختیم ولی داداش رضا اونا رو جمع آوری میکرد.برگه های A4 که روی اونها مطلبی چاپ شده بود و پشت برگه ها سفید (خالی) بود رو هم جمع میکرد.هرچه یادداشت و نوشتنی داشت توی اون ها مینوشت.ندیده بودم رضا برای نوشته هاش دفتر بخره و برای اینکه برگه هاش پخش و پلا و گم نشه چندتا پوشه داشت که برگه هاش رو داخل اون ها میگذاشت.روز ششم مهرماه که کوله پشتی شو برداشت بره یه مقدار کاغذ تبلیغاتی هم گذاشت تو کوله ش.موندم اونارو میخواد چیکار؟ولی وقتی بشهادت رسید پوشه ش که داخلش اون برگه ها بود و از پشت اونها برای یادداشت استفاده کرده بود رو هم داخل کوله پشتیش برامون برادر شهید فاتح آوردند منزل.

همیشه نهایت خرجش خرید سررسید در آخر هرسال بود که همه کارهای روزانه ش رو داخل اونها یادداشت میکرد و وقتی هم برگه لازم داشت موارد مهم رو داخل صفحات سفید سررسیدش مینوشت.مثل نوشتن اسامی دوستانش که سال90 - 91 برای ثبت هیئت یا آماده سازی اون گروه22نفره مدافعان رو داخل سررسیدش نوشته.خب برای من رعایت این نکته یکم سخته ولی ببینید که شهدا حتی به این نکات ریز هم توجه داشتن.

آقا حجت

http://telegram.me/joinchat/C_uoXD7j7RDB4-V38H0IRQ

  • خادم اهل بیت (ع)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">