مدافعان حرم (پروانه های شهر دمشق)

در این وبلاگ شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) معرفی می شوند.

مدافعان حرم (پروانه های شهر دمشق)

در این وبلاگ شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) معرفی می شوند.

در این وبلاگ سعی می شود با معرفی شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) و حضرت رقیه (س)، گوشه ای از رشادت های این غیور مردان به تصویر کشیده شود.

آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

 

برادران عزیز ، به شما و سایر برادران و خواهرانم در بسیج وصیت می کنم که نکند واقعه سقیفه بنی ساعده دوباره تکرار شود ، نکند عاشورا دوباره تکرار شود و حسین زهرا (علیه السلام) سرش بالای نیزه رود. برادران و خواهران بسیجی ، از تاریخ اسلام درس بگیرید و همواره در راه ولایت ثابت قدم باشید.

برادران ، بدانید که همانگونه که اهل کوفه ، مسلم ابن عقیل ( نماینده امام زمان خود ) را تنها گذاشتند و اکنون مورد لعن ما قرار می‌گیرند ، اگر ما هم ولی فقیه را تنها بگذاریم ، بی درنگ مسلم های دیگری نیز به مسلم ابن عقیل خواهند پیوست و آنگاه ما نیز مورد لعن آیندگان قرار خواهیم گرفت.

برادران و خواهران اگر می خواهید دنیا و آخرتتان تضمین شود و از مصائب آخر الزمان در امان باشید و دینتان حفظ بماند و عاقبت به خیر شوید ، بصیرتتان را افزایش دهید ، اطاعت از ولایت مطلقه فقیه را بر خود واجب بدانید و اگر می خواهید در این دوران پر آشوب گمراه نشوید ، گوشتان به سخنان ولایت مطلقه فقیه و چشمتان به اعمال این بزگوار و تمام وجودتان صرف عمل به خواسته ها و اوامر ایشان باشد.

کانال شهید سید جواد موسوی (محب سید جواد)

@shahidSeyedJavadmousavy

  • خادم اهل بیت (ع)

نظرات  (۸)

خداتوفیق عمل به وصیت نامه شه یدروبه مابده
پاسخ:
الهی آمین ... یامون باشه آرمان شهدا چی بود و برای چی رفتن
خداوندروح وروان محمودراشادکندوماراازشفاعتش بی نصیب نگرداندمحمودجان دلم برایت تنگ شده دستمان رابگیر
پاسخ:
الهی آمین
محمود جان دوست گرامی،تو رفتی و به آرزوت(شهادت)رسیدی،ولی تموم دوستانتو عزادار  ومحله ای رو سیاه پوش کردی.شهادت رو بهت تبریک و شادباش میگم.خداکنه که فردای قیامت شرمنده تو،دوست عزیزم و همه شهیدان اسلام نباشیم.آرزوم اینه که فردای قیامت یکبار دیگه ببینمت.دلم برای چهره ماهت و برای لب همیشه خندانت تنگ شده.سلام من و همه دوستانتو در به آقا امام حسین برسون._مهدی از ساری_طالقانی اول.
پاسخ:
خدایا به ما توفیقی بده تا عامل به وصیت نامه شهدا باشیم
شهید بزرگوار دعایی کن در آن دنیا شرمنده شهدا نشویم . دعا کن تا قیامت در راه دفاع از ولایت فقیه ثابت قدم بمانیم
پاسخ:
ان شالله نظر شهدا بر رندگی همه ما باشد.
سلام اگه میشه وصیت نامه کامل شهید رادمهر رو بذارید ممنون میشم
پاسخ:
سلام علیکم. ان شالله

ان شاءالله شهدا شفاعتمون کنند
اقامحمود کمکمون کن تو زندگی

سلام اعمان یعنی چه؟

پاسخ:
سلام بزگوار اون اشتباه تایپی بوده عذر می خوام تصیح شد.

از جنگ بیزارم.  از اینکه جوانان عزیزمان را برای حرم از دست بدهیم ناراحتم . آخر کدام حرم حرمتش بالاتر از جان عزیزانمان است .اما عاشق شهدا هستم . آرمانشان را قبول ندارم اما جوانمردی پاکی خلوص و مردانگی و شجاعتشان را میستایم . امیدوارم خداوند روح تمام شهدا به خصوص بلباسی و رادمهر و برسنجی و همه شهدا را قرین آرامش کند    

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">