مدافعان حرم (پروانه های شهر دمشق)

در این وبلاگ شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) معرفی می شوند.

مدافعان حرم (پروانه های شهر دمشق)

در این وبلاگ شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) معرفی می شوند.

در این وبلاگ سعی می شود با معرفی شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) و حضرت رقیه (س)، گوشه ای از رشادت های این غیور مردان به تصویر کشیده شود.

آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

قهرمان واقعی بهنوش بختیاری

جمعه, ۲۰ مرداد ۱۳۹۶، ۰۷:۰۲ ب.ظ

بازیگر سینما و تلویزیون در اینستاگرام خود نوشت: قهرمان من شهید محسن حججی است. والله سوپراستار نباید قهرمان من و تو باشد.

به گزارش مشرق، بهنوش بختیاری در اینستاگرامش در واکنش به شهادت مظلومانه شهید حججی نوشت: شهید محسن حججی که در سوریه اسیر داعش شد و سر از تنش جدا کردن.....قهرمان زندگی من این شهید است......ولله به خدا سوپر استار هیچوقت نباید قهرمان من وتو باشد...چه تفاوتیست میون‌ما و امثال آقا محسن نجیب و وفادار و فداکار ما...چه دردی از این سنگین تر که هموطنت اینطوری...انقدر ناجوانمردانه بره....داد همه مظلوم های ایران رو از این بی وجودهای حیوون بگیر خدایا...که اگه این شهدا نبودن...من وتو راحت زیر کولر در کف اینستاگرام نبودیم......بعضی جوونها علی الحساب زیر ابرو اشونو چک کنن تا ما برگردیم...

..تسلیت به خانواده ایشون و همه مردم ایران

  • خادم اهل بیت (ع)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">