مدافعان حرم (پروانه های شهر دمشق)

در این وبلاگ شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) معرفی می شوند.

مدافعان حرم (پروانه های شهر دمشق)

در این وبلاگ شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) معرفی می شوند.

در این وبلاگ سعی می شود با معرفی شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) و حضرت رقیه (س)، گوشه ای از رشادت های این غیور مردان به تصویر کشیده شود.

آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

قول و قرارهامون هم یادت نره

پنجشنبه, ۲۰ مهر ۱۳۹۶، ۰۵:۰۷ ب.ظ


الان یاد زمانی افتاده بودم که رفته بودم مشهد 

تازه برگشته بودم از منطقه و چند وقتی بود از رضا سنجرانی بیخبر بودم 

خونه ی شهید مرتضی عطایی بودم 

دیدم مرتضی گوشی رو برداشت و شماره گرفت (با لهجه ی مشهدی)

الو سلام خوبی یره ؟

چه خبرا 

کجایی ؟

میای خانه ما ؟

ها 

میدونی که جای مایه ؟

گوشی خودت باهاش حرف بزن ...

منم از همه جا بیخبر که اقا مرتضی گفت کرار ه

گفتم سلام علیکم(صدام رو کلفت کردم )

گفت علیک سلام

گفتم اقا رضا خوبی؟

زد تو خال 

گفت تو اونجایی؟!

کجایی 

کی اومدی و خلاصه حال و احوال 

بعدش گفتم چجوری از پشت تلفن با تغییر صدا اینقدر زود شناختی ؟!؟!

گفت داشتم فیلم اون عملیات اون شب رو به یکی نشون میدادم و تا صدات رو شنیدم شناختمت 

الانم یهویی یاد اقا رضا سنجرانی افتادم 

کاش اونم یادم بیفته 

کاش یادش بیفته چه شبهایی رو صیح 

چه صبح هایی رو شب کردیم با هم 

خیلی دلتنگتم داداش 

دستگیر باش رضا جان 

قول و قرارهامون هم یادت نره 

بی حد و عدد 

یا علی مدد

ولایتیم

  • خادم اهل بیت (ع)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">