مدافعان حرم (پروانه های شهر دمشق)

در این وبلاگ شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) معرفی می شوند.

مدافعان حرم (پروانه های شهر دمشق)

در این وبلاگ شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) معرفی می شوند.

در این وبلاگ سعی می شود با معرفی شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) و حضرت رقیه (س)، گوشه ای از رشادت های این غیور مردان به تصویر کشیده شود.

آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

شهید سیدرضا حسینی ۳۵ ساله ، متاهل دارای دو فرزند دختر ۹ ساله به نام مریم و دختر۳ساله به نام محدثه. اولین بار ۱ سال پیش به سوریه رفته و در اعزام دوم ۱۵ روز پیش در درگیری های حلب بر اثر اصابت ترکش به پهلو بشهادت رسیده. خانواده شهید حسینی ساکن شاندیز و پیکر این شهید برای خاکسپاری به شاندیز منتقل شد. فردا صبح در آنجا به خاک سپرده خواهد شد.

شهید علی اکبر زوار  ۳۹ ساله که اولین بار ۱۶ شهریور سال ۱۳۹۴ به نام افغانستانی با فاطمیون به سوریه رفت و پس از۳ماه در تدمر سوریه منطقه دکل بشهادت و مفقود گردید و در اسفند همان سال تفحص و بلاخره اکنون شناسایی شده است. خانم لیلی سخی سیاسنگ مادر شهید زوار گفت: 《خودش گفته بود دوست دارم شهید شوم و پیکرم چون مادرم حضرت زهرا (س) مفقود شود و برنگردد 》اما دعاهای شبانه روزی مادر و دلتنگی هایش سرانجام وقتی هفته گذشته از سفر سوریه بازگشت خبر آمدن فرزندش را پس از ۱سال و ۴ماه به وی دادند. مادر شهید علی اکبر زوار افزود از مردم میخواهم کمی خانواده شهدای مدافع خصوصا مفقودین را درک کنند و زخم زبان نزنند و راه اسلام و مدافعین را ادامه دهند.وقتی ب شام رفتم و غربت حرم ها و خرابی ها را دیدم خوشحال و سربلندم پسرم را در این راه دادم. از شهید زوار نیز دو دختر ۱۰ ساله به نام مبینا و یک دختر ۳ ساله به نام نازنین زینب به یادگار مانده است.

کانال سردار شهید حجت

http://telegram.me/joinchat/C_uoXD7j7RAZyxJDNv_Cjg

  • خادم اهل بیت (ع)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">