مدافعان حرم (پروانه های شهر دمشق)

در این وبلاگ شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) معرفی می شوند.

مدافعان حرم (پروانه های شهر دمشق)

در این وبلاگ شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) معرفی می شوند.

در این وبلاگ سعی می شود با معرفی شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) و حضرت رقیه (س)، گوشه ای از رشادت های این غیور مردان به تصویر کشیده شود.

آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

معرفی شهید از زبان خودش 2

جمعه, ۱۹ شهریور ۱۳۹۵، ۰۴:۵۹ ب.ظ

سلام دوستان 

میرزا مهدۍ صابرۍ هستـم با اسم جهادۍ غلامحسین

متولد ۱۴ فروردین ۱۳۶۸ 

مشهد به دنیا اومدم اما اصالتی افغانستانۍ دارم بعد از چهل روز به قم رفتم جایی ڪہ زندگی میڪردیم دانشجوی سال آخر زمین شناسی کاربردی در دانشگاه پیام نور بودم دوره های امدادگری هلال احمر را هم طی ڪردم به بوڪس و دوچرخه سواری علاقمند بودم.

راستشو بخواهید عاشق هیئت بودم و ارادت خاصی به شهزاده حضرت علی اڪبر(علیه السلام) دارم و عضو هیئتی به همین نام در قم بودم.

بہ حسن باقری نابغه اطلاعاتی ڪشور علاقه زیادی داشتم و ڪتابهاشو مطالعه میکردم.

جنگ شروع شد و تڪفیریها شروع به قتل و عام مردم مظلوم سوریہ ڪردند و حرم بی بی زینب(س) در خطر بود.

از زمانی که این تکفیری ها به قبر صحابه بزرگ پیغمبر جناب حجر بن عدی تعدی کردند خونم به جوش اومد و همراه با دلاوران فاطمیون به سوریه اعزام شدم البته قبلش رضایت پدر و مادرم را گرفته بودم.

روز اعزام رسید و به پدر گفتم اگه از ته قلب راضی هستی خودتون منو تا محل اعزام برسونید.

وارد سوریه شدیم یه مدت تو مخابرات بودم سید ابراهیم(آقا مصطفی صدرزاده)اومد و بهشون گفتم اینجا جام خوبه،راحتم،اما میخوام تو رزم باشم.

سید هم قبول ڪرد بعد به پیشنهاد ابوحامد و مشورت سید ابراهیم گروهان نیرو مخصوص حضرت 

علی اڪبر(علیه السلام) را تشکیل دادیم و من شدم  فرمانده گروهان.

نیروهای گروهان را با اجازه سید ابراهیم مستقل آموزش میدادیم تو چند تا عملیات شرکت ڪردیم و موفق بودیم.

نوبت مرخصۍ رسید و بہ ایران برگشتم همراه با مامان رفتیم مشهد زیارت آقا امام رضا(علیه السلام) تو حرم اذن شهادت را از آقا گرفتم.

ڪارهاۍ عقب افتاده را انجام دادم. برگشتم سوریه و تو عملیات فتح تل قرین شرکت ڪردم اونجا بود ڪہ یہ ترڪش تو پاهام خورد و بعدشم با یہ تیر بہ پهلو و یکی هم بہ زیر قلبم ،رفتم تا بہ اربابم حسین(علیه السلام)برسم.

آره ،تو همون عملیات ابوحامد و فاتح،فرمانده و جانشین لشکر فاطمیون هم شهید شدند.

تاریخ شهادتم ۹اسفند ۱۳۹۳بوده. همزمان با ایام فاطمیه از کنار بارگاه خانم حضرت معصومه(س) تشعییع شدم و تو بهشت معصومہ واسہ همیشه از زندگی دنیایی دل ڪندم.

اینجا هم کنار دوستان و همرزمام هستم.

راستی یادتون نره

وصیت نامه منو بخونید

مخصوصا اونجایی ڪہ سفارش کردم حجاب را رعایت ڪنید.

تاڪید ڪردم

حجاب

حجاب

حجاب

منو دوستام منتظر شما هستیم

بهشت معصومه

قطعه ۳۱ شهدای مدافع حرم.

یا علی اڪبر لیلا.

«ڪاناڸ رسمے شــ‌هید مہدے صابرے»

https://telegram.me/joinchat/BsmY8DzPRVKd4da7nNHsGw

  • خادم اهل بیت (ع)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">