مدافعان حرم (پروانه های شهر دمشق)

در این وبلاگ شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) معرفی می شوند.

مدافعان حرم (پروانه های شهر دمشق)

در این وبلاگ شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) معرفی می شوند.

در این وبلاگ سعی می شود با معرفی شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) و حضرت رقیه (س)، گوشه ای از رشادت های این غیور مردان به تصویر کشیده شود.

آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

من تنها یک خدمت‌گذار و آبدارچی هستم

شنبه, ۶ آذر ۱۳۹۵، ۰۹:۴۶ ق.ظ


گفتگو با خانواده سردار شهید مدافع حرم حسین فدایی ذوالفقار 

از فرماندهان فاطمیون

فدایی زینب(س)

پنج‌ سال در سپاه پاسداران بود و دو سال از طریق ایران به افغانستان رفت و با طالبان جنگید و بعد از بازگشت از افغانستان و جنگ با طالبان، جزو اولین اعزامی‌ها به سوریه بود.

می‌گفت:

من اینجا که هستم کار خاصی نمی‌کنم؛اصلا نگران نباشید؛اصلا فکر نکنید ما در جبهه هستیم! 

به مادرم می گفت:

من در سوریه نامردی‌هایی دیده‌ام که نمی‌توانم ساکت بمانم

نمی‌توانم خود را شیعه علی(ع) بدانم و دربرابر هتک حرمت اهل‌بیت(ع) ساکت بمانم.

من باید بروم دخترم همیشه پشت تلفن گریه می‌کرد و می‌گفت:

بابا نرو!

شهید در جوابش می‌گفت:دخترم!

بگذار برای دفاع بروم دلم را خراب نکن بگذار صاف باشم.

می‌گفت: آنجا غذا درست می‌کنم، آب‌وجارو می‌کنم و برای کمک به سربازها رفته‌ام

من تعجب می‌کردم و می‌پرسیدم:

پس چرا وقتی که به مشهد می‌آیی خیلی بهت احترام می‌گذارند و مدام « فرمانده، فرمانده » می‌گویند؟

ایشان می‌گفت:

مردم لطف دارند وگرنه من تنها یک خدمت‌گذار و آبدارچی هستم.

منبع:شھرآرا

ڪانال رسمی سردار «شـ‌هیدرضا بخشی»  فاتح

telegram.me/joinchat/DJP5pj3sxeJqr18_mBeo9Q

  • خادم اهل بیت (ع)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">