مدافعان حرم (پروانه های شهر دمشق)

در این وبلاگ شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) معرفی می شوند.

مدافعان حرم (پروانه های شهر دمشق)

در این وبلاگ شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) معرفی می شوند.

در این وبلاگ سعی می شود با معرفی شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) و حضرت رقیه (س)، گوشه ای از رشادت های این غیور مردان به تصویر کشیده شود.

آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

من هیچ دلبستگی به این دنیا ندارم

سه شنبه, ۵ مرداد ۱۳۹۵، ۰۳:۵۴ ب.ظ


یک هفته مانده بود به اعزامش به سوریه؛ یک روز آمد خانه و گفت : من امشب می‌روم گلزار شهدا و شب هم نمی‌آیم.

فهمیدم دوباره هوایی شده است. نگرانی بند بند وجودم را قلقلک می‌داد...

شب هرثانیه را با هزار سال نگرانی و اضطراب سر کردم.

صبح با چشم‌های پف کرده آمد...

تا نگاهم به نگاهش گره خورد فهمیدم شب را با اشک به صبح رسانده.

نگرانی‌ام را با نگاه، با حرف، با بغض بروز دادم.

گفت‌: من هیچ دلبستگی به این دنیا ندارم. به هرچیزی هم که می‌خواستم رسیدم.

فقط نگرانی ام از تو و ریحانه بود که دیشب رفتم با شهدا اتمام حجت کردم که مراقب شما باشند و عاقبت به خیری نصیبتان کنند.

شهدا کمکمان کنند تا زندگیمان هدفمند باشد برای یک هدف بجنگیم و زندگی کنیم و زندگیمان فقط رضایت خدا جاری باشد.

روز اعزامش ریحانه خواب بود که همسرم بیدارش کرد او را با خودش به بیرون از خانه برد.

45 دقیقه‌ای طول کشید تا به خانه بازگشتند. یک شاخه گل رز خریده بود. با ریحانه به من داد، احساس کردم آخرین محبت‌هایش را می‌خواهد در حقم تمام کند و در حال وداع با من است.

گفت: خیلی دوستت دارم فراموشم نکن... من هم زدم زیر گریه، پویا فقط لبخند بر لب داشت که حال من از این بدتر نشه. بعد گفت مراقب خودت و ریحانه باش و رفت...

(راوی:همسر شهید مدافع حرم پویا ایزدی)

شادی روح شهدای مدافع حرم

الّلهُمَّ صَلِّ عَلَی مُحَمَّدٍ وَآلِ مُحَمَّدٍ وآل محمد و عجل فرجهم

  • خادم اهل بیت (ع)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">